آمار بازدید
امروز:
519
ديروز:
1575
ماه:
57356
سال جاری:
878856
كل:
3773809
تاریخ : چهارشنبه 25 مرداد 1402
کد 1296

روابط عمومی شرکت گاز، در رده برتر هنر هشتم استان آذربایجان شرقی قرار گرفت

روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در نخستین جشنواره هنر هشتم با کسب دو عنوان در رده برتر دستگاه های اجرایی قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، در جشنواره "هنر هشتم" آثار دریافتی روابط عمومی‌های بخش دولتی و بخش خصوصی در محورهای پژوهش و افکارسنجی، برنامه ریزی، انتشارات، اینترنت و فضای مجازی، چند رسانه‌ای، ارتباطات رسانه‌ای و مسئولیت‌های اجتماعی مورد ارزیابی قرار گرفته است.
بر اساس این گزارش: روابط عمومی شرکت گاز استان در دو محور برنامه ریزی و مسئولیت اجتماعی موفق به کسب عنوان برتر در بین شرکت کنندگان شده است.
این گزارش می افزاید: تدوین برنامه استراتژیک روابط عمومی بر اساس اهداف سازمانی، تدوین ۱۱۲ برنامه مسئولیت اجتماعی طی یکسال و تدوین اثربخشی در کارگروه مستقل، اجرای پروژه پژوهشی و ارزیابی عملکرد شرکت در حوزه مسئولیت اجتماعی و تدوین گزارش پایداری بر اساس استاندارد GRI از مهم ترین اقدامات این شرکت در نیل به رتبه برتر استانی بوده است.
لازم به ذکر است در مراسم جشنواره هنر هشتم، با اهدای لوح از سوی استاندار آذربایجان شرقی از زحمات وحید رضازاده آذری، رئیس روابط عمومی شرکت گاز تقدیر شد.
نظرات شما
captcha refresh