آمار بازدید
امروز:
1598
ديروز:
2032
ماه:
52877
سال جاری:
878424
كل:
3760883
تاریخ : چهارشنبه 8 شهريور 1402
کد 1308

تحقق مسؤولیت اجتماعی شرکت گاز در تبیین اهمیت مصرف بهینه برق در پیک بار

شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در راستای تحقق مسؤولیت های اجتماعی خود در دوران پیک بار برق نهایت همکاری را در تبیین اهمیت مصرف بهینه انرژی و ترغیب مردم به صرفه جویی را خواهد داشت.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، مدیرعامل این شرکت گفت: مسأله امروز الگوی ناصحیح مصرف تمامی حامل های انرژی در کشور بوده و فارغ از نوع انرژی گاز،برق و آب می بایست با همکاری همگانی و مشارکت مردمی در اصلاح رویه مصرف خانوارها و القا و نهادینه سازی فرهنگ مصرف بهینه بسان کشورهای توسعه یافته اقدام کنیم.
نادر کمالی اظهار داشت: این شرکت با نصب بنرهای اطلاع رسانی در مقابل ادارات و نکات بهینه مصرف برق از طریق سایت شرکت تلاش دارد سهم کوچکی در همیاری با شرکت برق و ترغیب مردم به مصرف بهینه برای گذر از پیک بار داشته باشد.
وی با اشاره به روند اجرای سیستم مدیریت انرژی در شرکت گاز تصریح کرد: ممیزی جامع انرژی ساختمان های اداری، تعیین برچسب انرژی ساختمان ها، تعویض کلیه لامپ های پرمصرف سیستم های روشنایی و آموزش و اطلاع رسانی مصرف بهینه برق در بین کارکنان از مهم ترین اقدامات شرکت در تحقق سهم مسؤولیت های اجتماعی است.
مدیرعامل شرکت گاز استان در پایان تأکید کرد: بازگرداندن مصرف به روال مصرف بهینه وظیفه فرد فرد جامعه در قبال انرژی نسل آینده کشور می باشد.
نظرات شما
captcha refresh