آمار بازدید
امروز:
968
ديروز:
2345
ماه:
55663
سال جاری:
877768
كل:
3768260
تاریخ : چهارشنبه 29 شهريور 1402
کد 1314

کسب افتخاری دیگر در حوزه روابط عمومی و ارتباطات استان آذربایجان شرقی

رده سوم روابط عمومی های برتر صنعت گاز کشور به آذربایجان شرقی اختصاص یافت

روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، در سطح صنعت گاز کشور رتبه سوم را کسب و شایسته تقدیر از سوی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملّی گاز ایران شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، در متن تقدیر چگنی، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملّی گاز ایران خطاب به وحید رضازاده، رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی چنین آمده است:
امروز بر کسی پوشیده نیست روابط عمومی ماهیتی ارتباط محور داشته و ابعاد انسانی سروکار دارد و توجه به مکارم اخلاق و ارزش ها و روابط انسانی و همچنین تعهد عمیق به افکار عمومی و ایجاد زمینه های مناسب به منظور اعتلاء و بالندگی جامعه، آن را به یکی از ارکان مهم سازمان و جامعه مبدل نموده است.
در این بین در سالی که به عنوان مهار تورم ، رشد تولید نامگذاری شده است، تلاش های ارزنده شما به عنوان کارگراز و متولی روابط عمومی که با اطلاع رسانی مدبرانه، دلسوزانه و به هنگام نقشی راهبردی در فرهنگ سازی مصرف بهینه گاز طبیعی به ویژه در ایام سرد سال برای کمک به مدیریت موثر ناترازی و عبور موفق از شرایط بحرانی ایفا نموده اید و در کنار آن تلاش های مجدانه تان که موجب روشنگری و امیدآفرینی در میان آحاد مردم در اقصی نقاط میهن عزیزمان ایران اسلامی شده است، بسیار برجسته و شایسته قدردانی است.
بدین وسیله کسب رتبه سوم در بخش شرکت های گاز استانی (گروه الف) به جنابعالی و مدیران و همکاران پر تلاش آن مجموعه معظم تبریک عرض نموده و توفیقات روزافزون را از خداوند متعال برای شما خواستارم.
لازم به ذکر است نشست دو روزه روابط‌عمومی‌های شرکت‌های تابعه شرکت ملی گاز ایران روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه (۲۸ و ۲۹ شهریورماه) در سالن شهید رجایی و با حضور مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت و رئیس روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران برگزار و از روابط عمومی های برتر صنعت گاز کشور تقدیر بعمل آمده است.
نظرات شما
captcha refresh