آمار بازدید
امروز:
311
ديروز:
1575
ماه:
57148
سال جاری:
878648
كل:
3773601
تاریخ : يکشنبه 9 مهر 1402
کد 1318

رئیس واحد بهینه سازی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی خبر داد:

امسال یک هزار و 800 بخاری هوشمند و کم مصرف جایگزین بخاری های فرسوده می شود

در تداوم اجرای طرح بهینه سازی موتورخانه ها، تا پایان سال یک هزار و 800 بخاری هوشمند و کم مصرف (هرمتیک) جایگزین بخاری های فرسوده در استان آذربایجان شرقی خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، یونس نجفی با اعلام این خبر گفت:  بخاری هرمتیک بخاری گازی کم مصرف با عملکردی هوشمند است که با توجه به راندمان 90 درصدی این بخاری ها علاوه بر کاهش چشمگیر مصرف گاز طبیعی، ایمنی بالایی را نیز برای مصرف کننده به ارمغان دارند.
وی ادامه داد: امسال در بخش جایگزینی بخاری های هرمتیک براساس مصوبه شورای اقتصاد، حدود یک هزار و 800 بخاری تأمین و حدود 150 مورد بخاری به صورت پایلوت در روستاهای اسب فروشان سراب به عنوان سردسیرترین مناطق روستایی استان، نصب شده و مراحل نصب سایر بخاری ها با هماهنگی و نظارت نظام مهندسی در حال پیگیری و اجرا قرار دارد.
نجفی تصریح کرد: راندمان بخاری‌های هرمتیک بالاتر از بخاری‌های سنتی بوده و 50 درصد صرفه‌جویی بیشتر در مصرف گاز دارد.
رئیس واحد بهینه سازی شرکت گاز استان با اشاره به حجم عملیات اجرایی حوزه  بهینه سازی در سطح صنعت گاز کشور،  اظهار داشت: فرآیندهای اصلاح و بروزآوری این حوزه با عنوان بهسازی موتورخانه مشترکین در 11 سر فصل توسط کارگروه تخصصی بهینه سازی تدوین و در سامانه مربوطه بارگذاری شده است.
 
نظرات شما
captcha refresh