آمار بازدید
امروز:
866
ديروز:
2669
ماه:
56932
سال جاری:
878647
كل:
3770827
تاریخ : يکشنبه 9 مهر 1402
کد 1321

همزمان با روز ایمنی و آتش نشانی برگزار شد

مسابقات دو و میدانی کارکنان شرکت گاز استان آذربایجان شرقی

همزمان با روز ایمنی و آتش نشانی مسابقات دو و میدانی کارکنان شرکت گاز استان آذربایجان شرقی با شعار ایمنی و سلامت برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، رئیس امور بهداشت، ایمنی و محیط زیست این شرکت در این خصوص گفت: برگزاری چنین مسابقات ورزشی بهانه ای برای ارتقای انگیزه و سلامت کارکنان و حفظ آمادگی نیروها است.
سید نوح نبی با اشاره به اقدامات شاخص شرکت در حوزه ایمنی و سلامت کارکنان افزود: معاینات دوره ای، متد و رژیم های کاهش وزن ، برگزاری مسابقات مختلف علمی و ورزشی، ارسال تراکت ها و بروشورهای ایمنی و سلامت، توزیع فشارسنج و .... از اقدامات شاخص در حوزه ایمنی و سلامت کارکنان است.
وی ادامه داد: شعار اول ایمنی بعد کار مهم ترین برنامه عملی برای حفظ سرمایه انسانی سازمان و ارتقای بهره وری بوده و این شعار در صنعت گاز استان که توزیع انرژی مصرفی بیش از یک میلیون و 800 هزار مشترک را بر عهده دارد ، نمود بیشتری پیدا کرده است.
رئیس HSE این شرکت تصریح کرد: تمامی الزامات ایمنی مطابق  استانداردهای روز HSE در شرکت رعایت شده و به صورت دوره ای مورد ارزیابی و بازنگری قرار می گیرد.
لازم به ذکر است در مراسم اختتامیه این مسابقه، با حضور مدیر عامل و مسئولین شرکت از نفرات اول تا سوم این دور از مسابقات تقدیر بعمل آمد.
 
نظرات شما
captcha refresh