آمار بازدید
امروز:
489
ديروز:
2669
ماه:
56555
سال جاری:
878270
كل:
3770450
تاریخ : چهارشنبه 12 مهر 1402
کد 1322

برگزاری آزمون صلاحیت حرفه ای حوزه مناقصات صنعت گاز کشور به میزبانی آذربایجان شرقی

اعضای کمیسیون‌ مناقصات و کارگروه‌های فنی - بازرگانی شرکت‌های اصلی و تابع وزارت نفت در شمالغرب کشور پس از طی دوره‌های آموزشی تخصصی مناقصات، در مرکز آموزش شرکت گاز استان آذربایجان شرقی برای اخذ گواهینامه صلاحیت حرفه‌ای در حوزه مناقصات به رقابت پرداختند.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، رئیس آموزش این شرکت گفت: صدور گواهینامه صلاحیت حرفه ای مناقصات بر اساس ابلاغیه وزارت نفت و پس از اخذ آزمون برای کلیه اعضای کمیسیون مناقصات و کارگروه های فنی و بازرگانی صنعت گاز کشور توسط مرکز آموزش شرکت گاز استان اجرایی شده است.
وحید صادقی با اشاره به اینکه شرکت گاز استان جزء طلایه داران شرکت های گاز کشور در استقرار مرکز جوارکارگاهی و صدور صلاحیت های حرفه ای برای کارکنان بوده است، افزود: در تداوم این اقدام آموزشی با برگزاری آزمون گواهینامه صلاحیت حرفه‌ای مناقصات،  دانش آموخته هایی که موفق به کسب نمره ۶۰ تا ۷۰ شدند حائز شرایط دریافت گواهینامه سطح ۳ و نمرات بالای ۷۰ برای تعیین سطح گواهینامه به مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت معرفی خواهند شد.
رئیس مرکز آموزش شرکت گاز استان تصریح کرد: گواهینامه صلاحیت حرفه‌ای مجوزی برای تأیید مهارت فرد جهت پذیرش مسؤولیت و مدیریت شغلی بوده و با رویکردی نظام‌مند بر اصل شایسته‌سالاری و صلاحیت و توانمندی مدیریتی تأکید دارد.
 
نظرات شما
captcha refresh