آمار بازدید
امروز:
802
ديروز:
2669
ماه:
56868
سال جاری:
878583
كل:
3770763
تاریخ : دوشنبه 17 مهر 1402
کد 1323

رشد 46 درصدی برگزاری دوره های آموزشی در شرکت گاز استان آذربایجان شرقی

در 6 ماهه نخست سال جاری برگزاری دوره های آموزشی در شرکت گاز استان آذربایجان شرقی به نسبت مدت مشابه سال قبل، حاکی از رشد 46 درصدی است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، مدیر منابع انسانی این شرکت در توضیح این خبر افزود: در شش ماهه اول سال جاری بیش از 63 هزار نفرساعت دوره آموزشی در این شرکت برگزار شده که در مقایسه با 43 هزار و 274 نفر ساعت عملکرد مدت مشابه سال قبل، 46 درصد رشد داشته است.
جواد رسولی با اشاره به اهمیت توانمندسازی نیروی انسانی برای ایفای موثر نقش ها  و وظایف سازمانی، افزود: مرکز آموزش شرکت گاز استان با ایجاد زیر ساخت های لازم در ارتقای سیستم آموزشی تلاش داشته و  با  برنامه ریزی درست و هدفمند و برگزاری انواع دوره های حضوری، آنلاین و آفلاین در توسعه دانش، نگرش و مهارت کارکنان اقدام کرده است.
وی اظهار داشت: تقویم آموزشی این شرکت هر ساله با هدف تحقق شایستگی های عمومی و تخصصی و با زیربنای شناخت محیطی در سه حوزه شغلی، فردی و سازمانی تدوین شده و بارزترین ویژگی چنین دوره هایی، ایجاد ظرفیتی برای تطبیق دوره با چالش های اجرایی بوده که  ضامن ارتقای کیفیت خدمات رسانی است.
مدیر منابع انسانی شرکت گاز تصریح کرد: از اول سالجاری، این شرکت 83 دوره و سمینار آموزشی را به صورت حضوری و غیر حضوری  با بیش از 63 هزار نفر ساعت با میانگین ارزشیابی 86 درصد  با مشارکت واحدهای تخصصی - فنی استان برگزار کرده است.
 
نظرات شما
captcha refresh