آمار بازدید
امروز:
668
ديروز:
2669
ماه:
56734
سال جاری:
878449
كل:
3770629
تاریخ : شنبه 22 مهر 1402
کد 1325

تأسیسات گازرسانی استان آذربایجان شرقی آماده برای سرمای سخت زمستان

تأسیسات گازرسانی استان آذربایجان شرقی برای فصول سرد و کمترین دمای هوا آماده شده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، مدیربهره برداری این شرکت در این خصوص گفت: عملیات تعمیرات و نگهداری تأسیسات گازرسانی به صورت ادواری و عمدتاً در فصول گرم سال اجرایی شده و با بازبینی، انجام عملیات تعمیراتی و بررسی وضعیت موجود و بهینه، تأسیسات گازرسانی برای خدمات رسانی و توزیع ایمن جریان گاز مصرفی مشترکین آماده می شوند.
خسرو آریان پور در ادامه افزود: در 6 ماهه نخست سال جاری 15 هزار و 965 مورد دوره نگهداری شامل تجهیزات مربوطه و 11 هزار و554 مورد عملیات نگهداری و تعمیرات توسط سامانه مکانیزه ثبت و اجرا شده است.
وی با اشاره به اقدامات لازم برای فصول سرد سال اظهار داشت: آمادگی ضمنی نیروهای امدادی و عملیاتی، تجهیز کانکس های بحران، بازبینی اقلام و عملکرد امدادی و عملیاتی سال های گذشته و بهبود عملکرد اجرایی، بررسی و رصد مدون ایستگاه های توزیع گاز استان، هماهنگی با سازمان ها و نهادهای اجرایی، اطلاع رسانی مدیریت مصرف بهینه و ایمن گاز، نشت یابی تاسیسات و شبکه گازرسانی و ... در صدر اقدامات اجرایی برای گذر از زمستان سرد توآم با جریان مستمر گاز طبیعی قرار دارد.
آریان پور مصرف بهینه را اسم رمز پایداری جریان گاز دانست و تصریح کرد: این شرکت تمام توان خود را برای حفظ آمادگی نیروها و تأسیسات ایمن به کار بسته و این تلاش زمانی تحقق خواهد یافت که با همراهی مردم در مصرف بهینه شاهد زمستان سرد استان با گرمای همدلی مردم باشیم.
مدیر بهره برداری شرکت گاز استان یادآورد شد: 194 شماره امداد مکانیزه این شرکت در همراهی و خدمت رسانی به موقع به مردم در زمان بحران و حادثه است.
 
نظرات شما
captcha refresh