آمار بازدید
امروز:
977
ديروز:
2669
ماه:
57043
سال جاری:
878758
كل:
3770938
تاریخ : دوشنبه 24 مهر 1402
کد 1328

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی خبر داد:

امسال 63 درصد تعهدات گازرسانی در بخش روستایی تحقق یافته است

در 6 ماهه نخست سال جاری بیشترین درصد تحقق تعهدات گازرسانی مربوط به نصب اجرای شبکه و نصب انشعاب در بخش روستایی استان آذربایجان شرقی است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، مدیرعامل این شرکت با اعلام این خبر گفت: امسال 7 هزار و 168 عدد انشعاب در سطح استان نصب شده که 4 هزار و 612 مورد آن مربوط به نصب انشعاب روستایی است.
نادر کمالی با اشاره به عزم دولت بر تحقق رفاه و عدالت اجتماعی علی الخصوص در مناطق محروم اظهار داشت: امسال تمامی شهرها و روستاهای با قابلیت گازرسانی در استان به مدار مصرف گاز کشور متصل خواهد شد.
وی افزود: در6 ماهه نخست سال جاری 378 کیلومتر شبکه گازرسانی در اقطار مختلف برای بهره مندی و تأمین گاز خانوارهای استان اجرا شده است.
کمالی اظهار داشت: با توجه به آمار کل اشتراک پذیری خانوار در استان که هم اکنون به رقمی معادل یک میلیون و 926 هزار و 642  رسیده، اقداماتی نظیر حفظ و نگهداری تأسیسات، بازسازی و مقاوم سازی شبکه، خدمات مشترکین، امداد مکانیزه، خدمات غیرحضوری، حفظ پایداری گاز و.... نیز به فراخور نیاز این حجم از مشترک تحت پوشش افزایش یافته است.
مدیرعامل شرکت گاز استان تصریح کرد: همواره دغدغه و اولویت این شرکت توزیع جریان گاز ایمن و پایدار در بین هم استانی های عزیز بوده و مهم ترین انتظار در قبال تلاش کارکنان امدادی و عملیاتی شرکت که گاهاً در دمای منفی 37 درجه نیز در راستای پایداری جریان گاز مصرف مردم تلاش دارند، رعایت نکات ایمنی و بهینه در مصرف گاز طبیعی است.
 
نظرات شما
captcha refresh