آمار بازدید
امروز:
0
ديروز:
1839
ماه:
57561
سال جاری:
877014
كل:
3778758
تاریخ : دوشنبه 24 مهر 1402
کد 1329

شورای فرهنگی منطقه ۵ میزبان حضور نورانی ۳۵۰ نفر از خانواده های معزز شهدای صنعت نفت

یادواره شهدای منتسب به صنعت نفت به میزبانی شورای فرهنگی منطقه ۵، در ۲۵ مهرماه در سالن اجتماعات پتروشیمی تبریز برگزار خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، رئیس شورای فرهنگی منطقه ۵ صنعت نفت با اعلام این خبر گفت: این رویداد مهم یکی از اقدامات برجسته فرهنگی و فرصتی دوباره برای بازخوانی رشادت دلیرمردان صنعت نفت در حفظ خاک میهن اسلامی با نثار جانشان است.
نادر کمالی افزود: این یادواره میزبان ۳۵۰ نفر از خانواده معزز شهدای منطقه ۵ صنعت نفت شامل پدر، مادر و همسر و فرزندان این شهیدان گرانقدر است.
وی میزبانی خانواده معزز شهدا را افتخاری بزرگ برای شورای فرهنگی منطقه ۵ صنعت نفت برشمرد و اظهار داشت: ما در درجه اول مدیون شهدای والامقام و وامدار خانواده معززی هستیم که با نثار جان جگرگوشه هایشان آرامش و امنیت امروز رو برای ما به ارمغان آورده اند‌.
کمالی از تدارک برنامه های متنوع در این یادواره فرهنگی خبر داد و تصریح کرد: هدف از این یادواره ترویج هر چه بیشتر فرهنگ شهادت و تجدید میثاق با آرمان های شهدای انقلاب اسلامی است.
لازم به ذکر است این یادواره مهم فرهنگی با حضور ۳۵۰ خانواده منتسب به صنعت نفت استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان به میزبانی استان آذربایجان شرقی و در محل سالن اجتماعات پتروشیمی تبریز برگزار خواهد شد.
نظرات شما
captcha refresh