آمار بازدید
امروز:
1296
ديروز:
1796
ماه:
58708
سال جاری:
878607
كل:
3778215
تاریخ : سه شنبه 25 مهر 1402
کد 1330

یادواره شهدای منتسب منطقه 5 صنعت نفت برگزار شد

یادواره شهدای منتسب به منطقه ۵ صنعت نفت شامل استان های آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی ، اورمیه و زنجان به میزبانی آذربایجان شرقی در محل پتروشیمی تبریز برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی ، این اقدام دومین اقدام مهم فرهنگی پس از استقرار شورای فرهنگی منطقه ۵ صنعت نفت و برپایی موکب شهید تندگویان برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی بوده است.
بر اساس این گزارش: این یادواره فرهنگی و محفل نورانی پذیرای ۳۵۰ خانواده معزز شهدای منطقه ۵ صنعت نفت و جمعی از رزمندگان و جانبازان شاغل در شرکت های تابعه این منطقه بوده است.
این گزارش می افزاید: این یادواره تلاش داشت با بازخوانی رشادت شهدا و تکریم خانواده معزز این عزیزان در مجموعه صنعت نفت، گامی برای ادای دین به خون پاک شهیدان نماید.
لازم به ذکر است این محفل نورانی با حضور رییس دفتر نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی ، سردار بابازاده ، فرمانده قرارگاه منطقه ای عاشورا ، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های اسلامی ، مدیران و مسئولان تابعه منطقه ۵ صنعت نفت، دبیر شورای عالی فرهنگی صنعت نفت و خانواده معزز شهدای گرانقدر در سالن اجتماعات پتروشیمی تبریز در مورخ ۲۵ مهرماه برگزار شد
نظرات شما
captcha refresh