آمار بازدید
امروز:
1304
ديروز:
1796
ماه:
58716
سال جاری:
878615
كل:
3778223
تاریخ : جمعه 5 آبان 1402
کد 1334

معاون هماهنگ کننده سازمان پدافند غیرعامل کشور :

توزیع پایدار گاز رسالتی مهم بر دوش شرکت گاز در سرمای سخت آذربایجان شرقی است

معاون هماهنگ کننده سازمان پدافند غیرعامل کشور با حضور در جلسه کارگروه انرژی استان آذربایجان شرقی که در مرکز دیسپچینگ شرکت گاز برگزار شد، گفت:توزیع پایدار گاز رسالتی مهم بر دوش شرکت گاز در سرمای سخت آذربایجان شرقی است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی ، جلسه کارگروه انرژی استان با هدف بررسی عملکرد مدیریت ناترازی تولید و مصرف گاز در سردسیرترین مناطق استان در سال گذشته و اقدامات پیش بینی شده برای زمستان سخت امسال با حضور حضور سردار آل اسحاق معاون هماهنگ کننده سازمان پدافند غیرعامل کشور، مدیرعامل و مسئولین شرکت گاز استان در محل دیسپچینگ (واحد توزیع گاز طبیعی) برگزار شد.
رئیس اندازه گیری و توزیع گاز استان در این جلسه به عملکرد شرکت در توزیع پایدار گاز در سال گذشته اشاره و افزود: در سال گذشته با اتخاذ تدابیر لازم مدیریت مصارف گاز ایستگاه های استان و رصد و پایش مستمر حتی در دمای منفی ۳۷ درجه نیز قطع یا افت فشار گاز نداشته ایم.
کاظم طلوعی تصریح کرد: امسال نیز با افزایش ظرفیت اسمی ایستگاه های گاز استان، تعمیرات و حفظ و نگهداری مدون و مکانیزه تاسیسات گازرسانی آماده فصول سرد سال هستیم.
لازم به ذکر است در این جلسه نحوه پایش مصارف گاز، مانیتورینگ و بررسی افت فشار از طریق سیستم های مکانیزه مرکز دیسپچینگ شرکت گاز توضیح داده شد.
نظرات شما
captcha refresh