آمار بازدید
امروز:
70
ديروز:
1839
ماه:
57631
سال جاری:
877084
كل:
3778828
تاریخ : شنبه 6 آبان 1402
کد 1335

عملکرد موفق شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در رزمایش سطح A آتش سوزی و انفجار

رزمایش سطح A شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در ایستگاه مرکزی شهرستان میانه با موفقیت پایان یافت.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، مدیر عامل این شرکت در این خصوص گفت: این رزمایش با سناریوی برخورد بیل مکانیکی به خط انتقال گاز منشعب و بروز حادثه انفجار و آتش سوزی با همیاری شرکت گاز استان زنجان به عنوان استان معین و منطقه ۸ عملیات انتقال گاز و سایر دستگاه های اجرایی و خدماتی با موفقیت پایان یافته است.
نادر کمالی با اشاره به گستردگی و شدت حادثه در سناریوی پیش بینی شده اظهار داشت: این حادثه به دلیل ضرورت مدیریت بحران آتش سوزی و انفجار و همچنین قطع گاز ۱۲ هزار مشترک شهرستان میانه و افت فشار گاز مشترکین کل استان به دلیل آسیب دیدگی خطوط اصلی انتقال گاز از اهمیت بالایی برخوردار بود.
وی تصریح کرد: در این رزمایش ۱۲ ایستگاه TBS و ۲۸ ایستگاه گاز صنایع عمده درگیر بوده اند که ضرورت داشته است با کنترل بحران و قطع اولیه جریان گاز با تمهیدات لازم و سطح بندی مصارف با اولویت نسبت به تامین گاز مشترکین خانگی اقدام کرد.
کمالی ادامه داد: این رزمایش نیز همانند تمامی رزمایش های عملیاتی و امدادی با هدف حفظ آمادگی نیروها، هماهنگی دستگاه های اجرایی و شناسایی نقاط قوت و ضعف عملکردی در زمان بحران برگزار شده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان توضیح داد: این رزمایش با اعزام ۲۵ اکیپ در قالب ۱۵۰ نفر از نیروهای زبده امدادی و عملیاتی ساعت ۱۰ صبح آغاز و طبق سناریوی پیش بینی شده با موفقیت در ساعت ۱۵ پایان یافته است.
نظرات شما
captcha refresh