آمار بازدید
امروز:
382
ديروز:
1754
ماه:
56498
سال جاری:
878451
كل:
3772097
تاریخ : يکشنبه 7 آبان 1402
کد 1336

برترین های شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در قاب تقدیر

برترین کارکنان شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در حوزه پژوهش، نظام پیشنهادات و HSE طی مراسمی مورد تقدیر قرار گرفتند.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، مدیرعامل این شرکت گفت: این شرکت توانسته با اتکا به نیروی انسانی متعهد و متخصص، میراث دار خوبی از بنیان گذاران صنعت گاز در استان باشد.
نادر کمالی افزود: برترین های شرکت در ارتقای مهم ترین حوزه های اجرایی منابع انسانی اعم از پژوهش، نظام پیشنهادات و بهداشت، ایمنی و محیط زیست نقش موثری داشته اند.
وی در خصوص عملکرد حوزه پژوهشی شرکت در سال گذشته ادامه داد: سال گذشته ۵ طرح و اختراع مهم در سطح شرکت گاز اجرایی و به صنعت گاز کشور تسری یافته است.
کمالی اظهار داشت: ادارات و مناطق در راستای مسئولیت های اجتماعی از لحاظ شاخص های محیط زیستی و بهداشت و همچنین ایمنی کارکنان و آموزش مورد سنجش قرار گرفته و اقدامات اصلاحی اجرایی می شود.
وی در تشریح عملکرد نظام پیشنهادات در سالی که گذشت، بیان کرد: عملکرد شرکت در این حوزه چشمگیر بوده و مهم ترین ثمرات این عملکرد کسب رتبه برتر نظام پیشنهادات در سطح صنعت گاز کشور در سال گذشته بوده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان در بخش مهمی از سخنان خود به لزوم آمادگی کارکنان برای زمستان سرد سال اشاره و تصریح کرد : بر اساس پیش بینی های اعلامی امسال نسبت به سال گذشته زمستان سردتری خواهیم داشت لذا از کارکنان انتظار دارد با انجام امور محوله به نحو احسن و در بحث مسئولیت های اجتماعی با نهادینه سازی مصرف بهینه و ایمن از گاز در گذر از زمستان سرد سال تلاش کنند. 
لازم به ذکر است در این مراسم برترین عملکرد های اجرایی کارکنان در سال ۱۴۰۱ با برنامه های متنوع موسیقی زنده، کلیپ و... مورد تقدیر قرار گرفت.
نظرات شما
captcha refresh