آمار بازدید
امروز:
802
ديروز:
2669
ماه:
56868
سال جاری:
878583
كل:
3770763
تاریخ : شنبه 20 آبان 1402
کد 1340

آغاز اندازه گیری ضریب نشر گازهای گلخانه ای در تجهیزات گازرسانی استان آذربایجان شرقی

فاز اجرایی اندازه گیری ضرایب نشر ملی گازهای گلخانه ای از تجهیزات مشترکین جزء و ایستگاه های تقلیل فشار گاز شرکت گاز استان آذربایجان شرقی با حضور رئیس امور محیط زیست شرکت ملی گاز ایران بررسی و آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، رئیس امور بهداشت، ایمنی و محیط زیست این شرکت در این خصوص گفت: طرح اندازه گیری ضرایب نشر ملی گازهای گلخانه ای در سطح شرکت های گاز کشور مطرح شده و به صورت پایلوت در شرکت گاز استان آذربایجان شرقی وارد فاز اجرایی شده است.
سید نوح نبی افزود: با توجه به تجهیز این شرکت به سیستم های روز اعم از دستگاه اندازه گیری دبی نشر متان و تجربه موفق این شرکت در بررسی بیش از شش هزار کنتور و رگلاتور، شرکت گاز استان آذربایجان شرقی به صورت پایلوت این طرح در سطح کشور قرار گرفته است.
وی با اشاره به ضرورت کاهش گازهای گلخانه ای و تاثیر نامطلوب آن در محیط زیست اظهار داشت: شرکت های گاز استانی به دلیل توزیع گاز متان در سطح کشور دارای نقاط انتشار هستند که هدف این اندازه گیری ها استخراج میزان نشر و تعریف پروژه های بهبود در راستای کاهش میزان انتشار است.
رئیس امور HSE شرکت گاز استان تصریح کرد: در حال حاضر مهم ترین برنامه های اجرایی شرکت در حوزه کاهش انتشار گازهای گلخانه ای، پروژه نصب اتصالات مفصلی بعد رگلاتور برای کاهش نشت از علمک ها و نصب کنتور و رگلاتور تمامی مشترکین جدید به همراه اتصالات مفصلی است.
 
 
 
نظرات شما
captcha refresh