آمار بازدید
امروز:
489
ديروز:
2669
ماه:
56555
سال جاری:
878270
كل:
3770450
تاریخ : يکشنبه 21 آبان 1402
کد 1342

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی بیان داشت:

کاهش ۱۰ تا ۳۵ درصد مصرف گاز مشمول پاداش است

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در تشریح جزئیات گازبهای خانگی گفت: کاهش مصرف گاز نسبت به دوره های قبلی مشمول پاداش است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی ، نادر کمالی افزود:براساس مصوبه دولت درصورتی که مشترکان گاز میزان مصرف خود را نسبت به دوره مشابه سال قبل ۱۰ تا ۳۵ درصد در بازه زمانی ۱۶ آذر تا ۱۵ اسفندماه کاهش دهند، مشمول پاداش صرفه جویی خواهند شد.
وی ادامه داد: با توجه به افزایش تعداد مشترکین گاز در کشور و افزایش مصرف گاز، غلبه بر معضل ناترازی تولید و مصرف گاز ، ضرورت همیاری همگانی در مدیریت مصرف را می طلبد.
کمالی تصریح کرد: مدیریت مصرف علاوه بر کاهش هزینه ها سربار خانواده و دریافت قبض رایگان خوش مصرفی، زمینه فرهنگ سازی مصرف بهینه در بین خانواده ها و حفظ انرژی نسل آینده کشور را فراهم خواهد ساخت.
وی اظهار داشت: برای حمایت از مشترکان خانگی، دولت مجبور به قطع گاز صنایع می‌شود که این اقدام نیز ضرری جبران‌ناپذیر به اقتصاد کشور دارد لذا از تمامی هم استانی های محترم درخواست می شود با رعایت مهم ترین نکات مصرف بهینه اعم از رعایت دمای ۱۸ تا ۲۱ درجه در اتاق ها، استفاده از پوشش گرم در خانه از هدر رفت این نعمت الهی جلوگیری کنند.
 
نظرات شما
captcha refresh