آمار بازدید
امروز:
802
ديروز:
2669
ماه:
56868
سال جاری:
878583
كل:
3770763
تاریخ : يکشنبه 21 آبان 1402
کد 1343

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در مصاحبه با صداو سیمای مرکز استان گفت:

قبوض رایگان پاداش خوش حسابی مشترکین گاز در زمستان امسال

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در مصاحبه با خبرنگار صدا و سیمای مرکز استان گفت: مشترکین گاز با مدیریت و کاهش مصرف گاز نسبت به دوره های قبلی، قبض رایگان دریافت خواهند کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، نادر کمالی افزود: مدیریت مصرف گاز مهم ترین راهکار مدیریت هزینه گازبهاء خواهد بود.
وی ادامه داد: هم اکنون بیش از یک میلیون و 900 هزار مشترک در استان بهره مند از گاز هستند که از این رقم  حدود 55 هزار مشترک طی یکسال گذشته تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفته اند.
کمالی مدیریت مصرف گاز طبیعی را مهم ترین راهکار برای معضل ناترازی میزان تولید و مصرف گاز در کشور دانست و اظهار داشت: با افزایش فزاینده تعداد مشترکین خانگی و همچنین مصرف کنندگان صنعتی جزء و عمده به نسبت سال های گذشته ، ضرورت دارد با نگاهی مسئولانه به منابع انرژی و سراسری بودن شبکه های گاز در کل کشور، نهایت صرفه جویی را در مصرف نعمت الهی گاز داشته باشیم.
وی تصریح کرد: مشترکین گاز در ماه جاری بیش از 31.5 میلیون مترمکعب مصرف داشته اند که این رقم به نسبت ماه گذشته حاکی از افزایش  8 میلیون مترمکعبی است.
مدیرعامل شرکت گاز استان با تأکید بر رعایت دمای رفاه (18 تا 21 درجه) در خانه ها خاطرنشان کرد: با رعایت مصرف بهینه توسط مشترکین گاز و نظارت و پایش مستمر این شرکت، دست در دست هم گرمای همدلی را توأم با شعله های آبی گاز در سراسر خانه های استان و کشور اسلامی جاری و ساری خواهیم کرد.
 
 
نظرات شما
captcha refresh