آمار بازدید
امروز:
866
ديروز:
2669
ماه:
56932
سال جاری:
878647
كل:
3770827
تاریخ : يکشنبه 28 آبان 1402
کد 1348

۳۲ مصوبه، ماحصل جلسات شورای فرهنگی منطقه ۵ صنعت نفت

با آغاز بکار شورای فرهنگی منطقه ۵ صنعت نفت طی برگزاری ۵ جلسه، تعداد ۳۲ مصوبه مهم فرهنگی و اجتماعی به تصویب رسیده و اجرایی شده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی ، دبیر شورای فرهنگی منطقه ۵ صنعت نفت با اعلام این مطلب گفت: شورای فرهنگی منطقه ۵ متشکل از شرکت های تابعه وزارت نفت در استان های آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان از اسفندماه سال گذشته کار خود را آغاز کرده و تاکنون توانسته گام های مهم فرهنگی را در این منطقه از صنعت نفت بردارد.
وحید رضازاده آذری با اشاره به رویکرد ویژه شورای فرهنگی منطقه ۵ صنعت نفت در تدوین برنامه های راهبردی افزود: در تصمیم گیری های کلان این شورا تلاش شده با پرهیز از موازی کاری، پتانسیل و ظرفیت های تمامی استان ها و شرکت های تابعه وزارت نفت در حوزه اجرایی لحاظ شده و با هم افزایی جمعی در اعتلا و توسعه فرهنگی در بین کارکنان صنعت نفت تلاش شود.
وی تصریح کرد: تشکیل کمیته های جنبی شامل کمیته بانوان، کمیته بسیج و ایثارگران و کمیته اجتماعی و ورزشی از مهم ترین اقدامات این شورا در پیش بینی و مدیریت برنامه های فرهنگی چند استان و شرکت با ماهیت اجرایی متفاوت در صنعت نفت بوده که زمینه تفکیک موضوعی و برنامه ریزی مدون را برای شورای فرهنگی فراهم ساخته است.
  لازم به ذکر است در جلسه شورای فرهنگی مناطق ۹گانه صنعت نفت کشور که با حضور معاون وزیرنفت و رئیس شورای عالی فرهنگی ۲۴ آبان ماه ۱۴۰۲ در مشهد مقدس برگزار شد، از زحمات رئیس و دبیر شورای فرهنگی منطقه ۵ به دلیل اقدامات ماندگار و قابل الگوبرداری در صنعت نفت تقدیر شده است.
 
نظرات شما
captcha refresh