آمار بازدید
امروز:
1125
ديروز:
1754
ماه:
57241
سال جاری:
879194
كل:
3772840
تاریخ : دوشنبه 6 آذر 1402
کد 1350

معرفی چهره های برتر حوزه آموزش در شرکت گاز استان آذربایجان شرقی

برترین های حوزه آموزش شرکت گاز استان آذربایجان شرقی با حضور رئیس طراحی دوره های آموزشی شرکت ملّی گاز ایران و اعضای شورای آموزشی این شرکت مورد تقدیر قرار گرفتند.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، رئیس آموزش نیروی انسانی این شرکت در این خصوص گفت: برترین های حوزه آموزش در حوزه های مختلف و بر اساس عملکرد یک سال گذشته تعیین و مور تقدیر قرار می گیرند.
دکتر وحید صادقی توضیح داد: برترین های حوزه آموزش در بخش های مدرسان برتر غیر شرکتی، مدرسان برتر شرکتی، فراگیران برتر دوره های آموزشی در سال 1401، مدیران و روسا با بیشترین مشارکت در مباحث آموزشی، رابطین برتر آموزشی،  همکاران برتر و فعال و امدادگران برتر در حوزه دانشی و مهارتی انتخاب شده اند.
وی با اشاره به رویکردهای آموزشی شرکت گاز در ارتقای بهره وری سرمایه انسانی افزود: تدوین دوره های آموزشی منطبق بر نیازهای شغلی و مهارتی نیروی انسانی، تدوین الگوهای بومی اجرایی و تبیین استانداردهای آموزشی روز دنیا، مهارت و جانشین پروری، ارزیابی و تحلیل و ارائه بازخوردهای مدیریتی مهم ترین رئوس سیستم آموزشی این شرکت است.
رئیس آموزش نیروی انسانی شرکت گاز تصریح کرد: در سال جاری برگزاری 86  هزار نفر ساعت دوره آموزشی تا کنون در عملکرد اجرایی شرکت ثبت شده که حاکی از روحیه آموزش محور در بین نیروی انسانی این شرکت دارد.  
 
نظرات شما
captcha refresh