آمار بازدید
امروز:
638
ديروز:
1575
ماه:
57475
سال جاری:
878975
كل:
3773928
تاریخ : دوشنبه 6 آذر 1402
کد 1351

در اولین تور رسانه ای شرکت گاز استان آذربایجان شرقی بیان شد:

ناآگاهی و سهل انگاری در مصرف گاز طبیعی جان می گیرد

در اولین تور رسانه ای شرکت گاز استان آذربایجان شرقی و در اولین بخش بازدید از پست امداد مکانیزه این شرکت بررسی شد:ناآگاهی و سهل انگاری در مصرف گاز طبیعی جان می گیرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، در این تور رسانه ای که با حضور حداکثری اصحاب رسانه استان برگزار شد، مسئول امداد مکانیزه این شرکت گفت: رصد مداوم و مکانیزه مهم ترین ویژگی امداد رسانی در حوزه گاز استان بوده که بر اساس سامانه های پیشرفته و از طریق GPS  نسبت به ثبت درخواست ها و اعزام نیرو در میانگین ۱۰ دقیقه اقدام می شود.
بردباری با اشاره به عملکرد ۸ ماهه مرکز امداد در رسیدگی به درخواست های مردمی افزود: امسال ۴۵ هزار و ۶۴۳ تماس تلفنی تا روز جاری پاسخگویی و مورد اقدام قرار گرفته است.
رئیس ایمنی و آتش نشانی شرکت گاز در بخش دیگری از این تور رسانه ای به آمار حوادث گاز اشاره و تصریح کرد: متاسفانه از لحاظ حوادث در رده های نخست کشوری قرار داریم.
اسماعیلی با اشاره به حوادث تلخ فوتی به دلیل سهل انگاری مشترکین اظهار داشت: شرکت گاز در راستای مسئولیت های اجتماعی خود بر لزوم ایمنی مشترکین و تنویر افکار عمومی تاکید دارد.
وی توضیح داد: اصلی ترین علت بروز گاز گرفتگی دودکش غیراستاندارد و عامل اصلی آتش سوزی و انفجار نشت گاز از شیلنگ به دلیل فرسودگی یا عدم وجود بست است.
لازم به ذکر است بررسی مسیر دودکش، دارا بود کلاهک H شکل و بررسی تجهیزات گازسوز علی الخصوص شیلنگ گاز، موارد حیاتی برای حفظ جان هم استانی های عزیز است.
 
نظرات شما
captcha refresh