آمار بازدید
امروز:
382
ديروز:
1754
ماه:
56498
سال جاری:
878451
كل:
3772097
تاریخ : دوشنبه 6 آذر 1402
کد 1352

در بخش دوم بازید تور رسانه ای بیان شد

خط قرمز شرکت گاز تامین نیازهای گرمایشی و بخش خانگی در پیک مصرف است

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در بخش دوم تور رسانه ای که در محل دیسپچینگ این شرکت صورت پذیرفت، گفت: در پیک مصرف، خط قرمز توزیع گاز مربوط به بخش های خانگی و نیازهای گرمایشی مردم است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، نادر کمالی در جمع رسانه ای استان در پاسخ به سوالات خبرنگاران افزود: در زمان پیک مصرف، ۷۰ درصد مصارف به بخش خانگی اختصاص می یابد و تامین گاز این بخش مستلزم اعمال محدودیت در بخش های صنعتی و نیروگاهی است.
وی در پاسخ به سوال آغاز مازوت سوزی نیروگاه های استان اظهار داشت: هم اکنون گاز نیروگاه ها دایر بوده لیکن در بخش نیروگاهی مهم ترین اقدام اصلاحی ضرورت بهینه سازی و بکارگیری استانداردهای روز دنیا در کاهش اثرات زیست محیطی نیروگاه ها است.
مدیرعامل شرکت گاز با اشاره به پاداش خوش حسابی گاز اظهار داشت: مصرف گاز تا پلکان های پایین و تا ۷۰۰ مترمکعب قبض زیر ۱۰۰ هزار تومان خواهد داشت.
رئیس دیسپچینگ شرکت ضمن ارائه اطلاعات تصریح کرد: مرکز دیسپچینگ شرکت راهبری و کنترل پارامترهای عملیاتی توزیع گاز در استان و میزان مصرف را بر عهده داشته و مرکز مانیتورینگ این شرکت دومین مرکز مانیتورینگ در کل کشور بوده و ۳۰۳ ایستگاه در سطح استان با کلیه تجهیزات منصوبه به صورت لحظه ای و شبانه روزی رصد و پایش می شود.
لازم به ذکر است درخواست برگزاری کمپین ۱۸ تا ۲۱ درجه ، مدیریت مصرف توسط مردم و کاهش یک درجه دما که کاهش ۶ درجه ای گاز را فراهم می کند مهم ترین راهکار بر غلبه بر ناترازی گاز است.
 
نظرات شما
captcha refresh