آمار بازدید
امروز:
95
ديروز:
1754
ماه:
56211
سال جاری:
878164
كل:
3771810
تاریخ : سه شنبه 7 آذر 1402
کد 1353

در راستای تحقق مسئولیت های اجتماعی انجام شد

دست تفاهم شرکت گاز و شهرداری تبریز در بسیج اطلاع رسانی مصرف بهینه و ایمن گاز

شرکت گاز استان و شهرداری تبریز در راستای تحقق مسئولیت های اجتماعی و بهره گیری از ظرفیت طرفین در اعتلای فرهنگ مصرف بهینه و ایمن از گاز طبیعی تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، مدیرعامل شرکت گاز در این دیدار مشترک با اشاره به اهمیت مدیریت مصرف و حفظ ایمنی و جان هم استانی های عزیز از خطر سهل انگاری افزود: با توجه به اینکه بیش از نیمی از مشترکین استان در کلانشهر تبریز مستقر بوده و آمار حوادث آن بیشتر از سایر شهرستان ها است لذا ضرورت دارد مصرف بهینه و مخاطرات سهل انگاری در بکارگیری گاز طبیعی بیش از پیش اطلاع رسانی شود.
نادر کمالی با اشاره به ظرفیت های بالای شهرداری و کانال های ارتباطی با شهروندان اظهارداشت: تبلیغات محیطی، سازمانی ، تولید محتواهای چند رسانه ای و اطلاع رسانی، بکارگیری فضای اتوبوسرانی و مترو ، توسعه آموزش و فرهنگ سازی، تبلیغات و بکار گیری فضاهای شهری و کانال های ارتباطی از مفاد مورد تعهد در این تفاهم نامه است.
وی تصریح کرد: راهکارهای برون رفت از ناترازی گازی در کشور را توسعه آموزش های شهروندی و مدیریت مصرف منابع گازی خواند و گفت: در عرض ۱۰ سال مصرف گاز در کشور قریب به ۱۰۰‌ درصد افزایش یافته است.
کمالی با ارج نهادن به تلاش شهرداری تبریز در عمل به مسئولیت های اجتماعی و تحقق شهروند محوری اظهار داشت: در مهر ماه سال جاری به طور متوسط روزانه ۲۳ میلیون متر مکعب گاز با احتساب نیروگاه مصرف شده است اما با سرد شدن هوا این رقم به ۴۰ میلیون متر مکعب در روز افزایش یافته است.
مدیر عامل شرکت گاز استان اظهار داشت: در هشت ماهه سال جاری، ۲۲ نفر به دلیل سهل انگاری و عدم آگاهی از نکات ایمنی گاز طبیعی جان خود را از دست داده اند.
هوشیار، شهردار تبریز در این دیدار مشترک با تاکید بر اهمیت تعاملات بین سازمانی در اعتلای مسئولیت های اجتماعی افزود: گاز طبیعی علاوه بر ارتقای شاخص های اقتصادی و زیرساختی استان زمینه حفظ محیط زیست و بهره گیری از هوای پاک را فراهم می سازد.
نظرات شما
captcha refresh