آمار بازدید
امروز:
73
ديروز:
1754
ماه:
56189
سال جاری:
878142
كل:
3771788
تاریخ : دوشنبه 13 آذر 1402
کد 1355

در راستای مسؤولیت های اجتماعی شرکت گاز تحقق می یابد:

تخصیص بخاری های هرمتیک به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی استان آذربایجان شرقی

در جلسه مشترک نمایندگان شرکت های خدماتی استان، مدیرکل بهزیستی و عضوهیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر که با محوریت خدمات رسانی مطلوب به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در محل شرکت گاز استان برگزارشد، تخصیص بخاری های ایمن با راندمان بالا(هرمتیک) به مددجویان یکی از مهم ترین تصمیمات متخذه است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، مدیرعامل این شرکت در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از روند اشتراک پذیری گاز مددجویان کمیته امداد و بهزیستی  گفت: امسال 70 میلیارد ریال به تأمین گاز و اجرای سیستم لوله کشی رایگان مددجویان اختصاص دارد.
نادر کمالی ارائه خدمات بهینه به مددجویان و قشر آسیب پذیر جامعه را مسؤولیتی اجتماعی برای شرکت دانست و اظهار داشت: برابر مصوبات هیئت دولت اشتراک پذیری رایگان مددجویان با روند مطلوبی در سال جاری تداوم داشته و وفق تفاهم نامه همکاری با کمیته امداد و بهزیستی استان در حال پیگیری و اجرا است.
مدیرعامل شرکت گاز تصریح کرد: این شرکت علاوه بر تسریع در اجرای لوله کشی گاز منازل مددجویان کمیته امداد و بهزیستی، نصب بخاری های هرمتیک که علاوه بر ایمنی، راندمان انرژی بالایی نیز دارند را در برنامه اجرایی خود خواهد داشت.
متفکر آزاد عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم حمایت هر چه بیشتر و توجه ویژه به مراکز نگهداری بهزیستی و کمیته امداد، سمن های مردم نهاد در امور خیریه اظهار داشت: امسال گام های مهمی از سوی شرکت گاز در خدمات رسانی بهینه به این قشر آسیب پذیر برداشته شده و برابر برنامه هفتم توسعه کشور نیز در پیگیری تأمین گاز رایگان موسسات و سمن ها و  امور خیریه نیز تلاش خواهد شد.
 
نظرات شما
captcha refresh