آمار بازدید
امروز:
287
ديروز:
1754
ماه:
56403
سال جاری:
878356
كل:
3772002
تاریخ : شنبه 25 آذر 1402
کد 1356

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی خبر داد:

4 هزار و 401 پایش زمستانه مصارف گاز در آذرماه رقم خورده است

از آغاز طرح پایش مصارف ادارات و سازمان های دولتی استان آذربایجان شرقی از ابتدای آذرماه، 4 هزار و 401 پایش زمستانه مصارف گاز رقم خورده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، مدیرعامل شرکت گاز در این خصوص گفت: همزمان با فرارسیدن ایام سرد سال و لزوم مدیریت مصرف گاز، بر اساس دستورالعمل کشوری  از ابتدای آذرماه  تا 15 اسفند ماه ، مصارف گاز سازمان‌ها، ادارات، مراکز دولتی، اماکن عمومی  پایش خواهد شد.
نادر کمالی افزود: در ماه جاری با 4 هزار و 401 پایش، 44 اخطار عدم رعایت الزامات مصرف بهینه صادر شده است.
وی با اشاره به چک لیست ارزیابی مصرف بهینه گاز در ادارات و سازمان ها اظهار داشت: مهم ترین آیتم موردبررسی رعایت دمای رفاه یا 18 تا 21 درجه در فضای ادارات بوده و بازرسین این شرکت در این طرح به صورت منظم و شبانه روزی با مراجعه به ادارات، سازمان‌ها، نهاد‌های دولتی و مراکز تجاری نسبت به بازرسی و کنترل دمای محیط و همچنین اطمینان از خاموش بودن موتورخانه ها بعد از ساعت اداری اقدام خواهند کرد.
کمالی تصریح کرد: امسال در حوزه فرهنگ سازی مصرف بهینه و ایمن گاز برنامه های ویژه ای اجرایی شده که اطلاع رسانی از طریق بیلبوردهای سطح شهر و اقدام بر اساس نتایج تحلیلی پروژه های پژوهشی در حوزه مطالعات اجتماعی از مهم ترین این رویکردها است.
مدیرعامل شرکت گاز خاطرنشان کرد: با توجه به سراسری بودن شبکه گاز کشور و ضرورت پایش و کنترل مصارف، ضمن جریمه های گازبهای مشترکین پرمصرف، با  انشعابات غیرمجاز گاز برخورد قانونی خواهد شد.
 
نظرات شما
captcha refresh