آمار بازدید
امروز:
1208
ديروز:
1865
ماه:
54726
سال جاری:
877739
كل:
3764224
تاریخ : سه شنبه 5 دي 1402
کد 1360

مدیرعامل شرکت گاز در برنامه تلویزیونی صدا و سیمای مرکز استان آذربایجان شرقی بیان کرد:

مصرف بی رویه بخش خانگی تبعات اجتماعی و اقتصادی دارد

مدیرعامل شرکت گاز در برنامه تلویزیونی صدا و سیمای مرکز استان آذربایجان شرقی بیان کرد: مصرف بی رویه بخش خانگی تبعات اجتماعی و اقتصادی دارد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، نادر کمالی در این خصوص افزود: با آغاز فصل زمستان متوسط مصرف گاز در استان به 37.500  مترمکعب رسیده که این رقم در مقایسه با ماه گذشته حاکی از افزایش چند برابری است.
وی با اشاره به اینکه محدودیت مصارف گاز در بخش های صنعتی آغاز شده، اظهار داشت: تأمین گرمایش خانگی مستلزم محدودیت گاز بخش های صنعتی و تولیدی است که این موضوع تبعات سوء از لحاظ تعطیلی و آثار منفی اجتماعی و اقتصادی برای استان دارد، لذا ضروری است با نگاهی مسئولانه سرانه مصرف گاز در خانوار را بررسی و از هدررفت این انرژی باارزش جلوگیری کنیم.
کمالی ادامه داد: یک درجه کاهش دمای اتاق توسط هر خانوار در فصل سرد سال،  6 درصد مصرف گاز را کاهش می دهد مشترکین عزیز می توانند با خاموش کردن وسایل گرمایشی اتاق های اضافی تا حد زیادی همراه شرکت گاز در تأمین پایدار انرژی بدون قطع یا افت فشار گاز باشند.
مدیرعامل شرکت گاز استان تاکید کرد: بکارگیری پوشش مناسب در فصل زمستان، رعایت دمای 18 تا 21 درجه و بکارگیری پرده های ضخیم می توان علاوه بر مدیریت مصرف گاز از طرح های تشویقی شرکت ملی گاز شامل قبض رایگان با کاهش 10 تا 35 درصدی مصارف نسبت به سال گذشته بهره مند شوند.
 
نظرات شما
captcha refresh