آمار بازدید
امروز:
669
ديروز:
1866
ماه:
53145
سال جاری:
877596
كل:
3761820
تاریخ : يکشنبه 17 دي 1402
کد 1365

دست همکاری شرکت گاز و سپاه عاشورا در بهینه سازی مصرف انرژی

سپاه عاشورا و شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در راستای عمل به مسؤولیت های اجتماعی و بکارگیری راهکارهای عملی در بهینه سازی مصرف گاز و اطلاع رسانی مدیریت مصرف تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، مدیرعامل این شرکت در این خصوص گفت: این تفاهم نامه همکاری در راستای بهسازی و اصلاح موتورخانه ها و نصب بخاری های با راندمان و ضریب ایمنی بالا (هرمتیک ) در واحدهای سپاه استان و همچنین مشارکت سپاه در اطلاع رسانی و فرهنگ سازی مصرف بهینه و ایمن در جامعه منعقد شده است.
نادر کمالی با اشاره به توانمندی ها و پتانسیل بالای سپاه در نهادینه سازی فرهنگ مصرف بهینه و ایمن از گاز در سطح جامعه اظهار داشت: بر اساس مفاد تفاهم نامه فی مابین مقرر است با آموزش و برگزاری دوره های ویژه ایمنی و مصرف بهینه، مبلغین سپاه عاشورا در نهادینه سازی این فرهنگ در جامعه فعالیت نمایند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت مدیریت مصرف گاز اشاره و تصریح کرد: گاز سرمایه ملّی و انرژی نسل آینده کشور امروز گرفتار بلای اسراف شده و هم اکنون اصلاح فرهنگ و نهادینه سازی مصرف بهینه نیاز مبرم جامعه است.
مدیرعامل شرکت گاز استان خاطرنشان کرد: رعایت دمای 18 تا 21 درجه راهکار عملی مصرف بهینه و کاهش هزینه های سربار خانواده ها است.
 
 
 
نظرات شما
captcha refresh