آمار بازدید
امروز:
700
ديروز:
1866
ماه:
53176
سال جاری:
877627
كل:
3761851
تاریخ : پنجشنبه 21 دي 1402
کد 1366

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه محبوب شهر تبریز:

گازرسانی به روستای پشتاب هوراند نمونه بارز تعهد در عملکرد شرکت گاز است

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه محبوب شهر تبریز گفت:گازرسانی به روستای پشتاب هوراند نمونه بارز تعهد در عملکرد شرکت گاز است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، آیت ا... آل هاشم در مراسم تکریم و معارفه امام جمعه جدید شهرستان هوراند افزود: تلاش مجدانه و گازرسانی در کمترین زمان ممکن به روستای پشتاب شهرستان هوراند که به لحاظ مسیر از صعب العبورترین مناطق استان بوده، شایسته قدردانی و تشکر ویژه از شرکت گاز در اجرای تعهدات است.
مدیرعامل شرکت گاز استان ضمن ارج نهادن به قدرشناسی و پیگیری دلسوزانه امام جمعه محبوب تبریز در مطالبات مردمی و بازدید از روند گازرسانی در اقصی نقاط استان، اظهار داشت: گازرسانی به روستای پشتاب یکی از پرچالش ترین پروژه های اجرایی به دلیل مسیر کوهستانی و سنگی این روستا بوده که ضرورت داشت چندین طرح پروژه بررسی و باصرفه ترین و استانداردتربن روش انتخاب و توسط پیمانکار مجرب بومی در کمترین زمان ممکن اجرا شود.
نادر کمالی با اشاره به تحقق شعار گاز محور عدالت و توسعه تصریح کرد: به مدد الهی و توجه و پیگیری ویژه مسؤولین، استان آذربایجان شرقی یکی از استانهای سبز کشور از لحاظ گازرسانی بوده و امسال در صدد بهره مندی تمامی خانوارهای شهری و روستاهای بالای ۲۰ خانوار از نعمت گاز طبیعی خواهیم بود.
نظرات شما
captcha refresh