آمار بازدید
امروز:
1309
ديروز:
1866
ماه:
53785
سال جاری:
878236
كل:
3762460
تاریخ : جمعه 22 دي 1402
کد 1367

مدیرعامل شرکت گاز سخنران پیش از خطبه های نمازجمعه تبریز:

توسعه بر محور عدالت مشخصه گازرسانی در ایران اسلامی است

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در سخنرانی قبل از خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه در ۲۲ دی ماه به خدمات دولت در عرصه گازرسانی اشاره و گفت: توسعه و توزیع گاز بر محور عدالت از مشخصه های بارز گازرسانی در کشور اسلامی است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، نادر کمالی در جمع کثیر نمازگزاران بر تفاوت های گازرسانی کشور ایران در مقایسه با سایر کشورهای پیشرفته افزود: گازرسانی در ایران از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و بر اساس سیاست های اجرایی دولت، محور توزیع گاز نه بر اساس سود و صرفه اقتصادی که بر اساس توزیع عادلانه رفاه در اقصی نقاط کشور از شهرها تا دورافتاده‌ترین روستاها بنا نهاده شده است.
وی تصریح کرد: به مدد الهی امروز شاهد بهره مندی ۱۰۰ درصدی خانوار شهری و حدود ۹۸.۹۹ درصد خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی و فعال بودن پروژه های مهم گازرسانی در روستاهای باقیمانده استان هستیم.
کمالی با اشاره به اینکه نعمت الهی گاز گرفتار بلای اسراف است، ادامه داد: متأسفانه علی رغم بهره مندی همگانی از گاز طبیعی، هدر رفت این نعمت الهی در کشور ما چندین برابر استانداردهای جهانی بوده و بجای اینکه گاز محور آبادی و موتور محرکه اقتصاد باشد، با مصرف بی رویه به باد داده می شود.
وی اظهار داشت: هم اکنون ۶۴ درصد مصارف گاز به بهش خانگی اختصاص داشته و این در حالی است که برای تامین نیاز گرمایشی مردم مصارف صنعتی با محدودیت روبرو شده است لذا ضرورت دارد با رعایت کوچکترین نکات شامل دمای ۱۸ تا ۲۱ درجه در منازل و هر خانه یک اتاق گرم علاوه بر حفظ این سرمایه ملی از مزایای طرح تشویقی گازبهای مشترکین خوش مصرف برخوردار شوند.
مدیرعامل شرکت گاز استان در پایان به خدمات گاز در محرومیت زدایی اشاره و خاطرنشان کرد: امسال در راستای تحقق مسئولیت های اجتماعی علاوه بر واگذاری اشتراک رایگان و اجرای لوله کشی گاز منازل مددجویان کمیته امداد و بهزیستی، بخاری های با راندمان بالا و ایمن به صورت رایگان در منازل این مددجویان نصب می شود.
نظرات شما
captcha refresh