آمار بازدید
امروز:
825
ديروز:
1866
ماه:
53301
سال جاری:
877752
كل:
3761976
تاریخ : دوشنبه 25 دي 1402
کد 1369

ثبت 3 میلیون و 401 هزار نفرساعت کار بدون حادثه در شرکت گاز استان آذربایجان شرقی

در 9 ماه از سال جاری ،3 میلیون و 401 هزار نفر ساعت کار بدون حادثه در شرکت گاز استان آذربایجان شرقی ثبت شده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، رئیس امور ایمنی، بهداشت و محیط زیست با اعلام این مطلب گفت: حفظ ایمنی کارکنان، در صدر فرآیندهای اجرایی شرکت قرار دارد.
سید نوح نبی افزود: در سال جاری راهبردهای نرم افزاری و مکانیزه سازی فرآیندها زمینه ارتقای حوزه ایمنی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی را فراهم ساخته است.
 وی اظهار داشت: اشاره به اینکه با استقرار چندین سامانه نرم افزاری و مکانیزه سازی فرآیندهای ایمنی در شرکت زمینه کنترل دقیق امور و بهبود روش های اجرایی فراهم شده است
وی درخصوص سامانه های الکترونیکی بکاررفته در حوزه ایمنی شرکت ادامه داد: سامانه مکانیزه توزيع وسايل حفاظت فردي که با اعمال کنترل های سیستمی علاوه بر کاهش تردد و تکمیل مستندات، هزينه هاي نگهداري را نیز تقلیل داده و همچنین مکانیزه سازی صدور پروانه های کار که امکان اخذ لحظه ای آمار، تکمیل کلیه اطلاعات درخواستی، شناسایی ریسک حادثه ها، نگهداری سوابق و ... را فراهم ساخته است.
رئیس امور ایمنی، بهداشت و محیط زیست تصریح کرد: علاوه بر اقدامات مستمر کنترلی و پایش فعالیت ها در تطابق با الزامات ایمنی با فرهنگ سازی و آموزش تلاش شده در راستای حفظ ایمنی کارکنان اقدام شود.
 
نظرات شما
captcha refresh