آمار بازدید
امروز:
1070
ديروز:
1866
ماه:
53546
سال جاری:
877997
كل:
3762221
تاریخ : چهارشنبه 27 دي 1402
کد 1371

رئیس ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت گاز استان آذربایجان شرقی خبر داد:

340ریسک محیط زیستی در ادارات گاز رفع شد

رئیس ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت گاز استان آذربایجان شرقی گفت: با ارزیابی کلیه ادارات گاز نواحی، تأسیسات گازرسانی، پروژه های عمرانی و اجرایی، 340 عدم انطباق در حوزه محیط زیست مرتفع شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، سیّد نوح نبی در خصوص پروژه ارزیابی حوزه محیط زیست شرکت افزود: در 9 ماه از سال جاری با انجام 301 بازدید و ارزیابی حضوری از میزان انطباق عملکرد اجرایی با الزامات زیست محیطی، 340 عدم انطباق شناسایی و رفع شده است.  
وی اظهار داشت: علاوه بر بررسی کلیه ادارات و تأسیسات گازرسانی، عملکرد پیمانکاران پروژه های گازرسانی نیز مورد ارزیابی قرار گرفته و صرفاً 213 مورد تناقض با الزامات زیت محیطی شناسایی و برای رفع ابلاغ شده است.
وی با اشاره به بخشی از اقدامات اصلاحی در حوزه رفع انطباق پروژه های گازرسانی تصریح کرد: ضرورت اخذ گواهينامه سلامت فني برای مالكین بيل مكانيكي، عدم تامين البسه حفاظت فردي، عدم حضور مسئول HSE در پروژه که این موارد به صورت موثري پیگیری و اصلاح شده است.
رئیس امور بهداشت، ایمنی و محیط زیست با اشاره به ضرورت فرهنگ سازی حفظ محیط زیست به عنوان مسؤولیتی اجتماعی خاطرنشان کرد: در راستای اطلاع رسانی الزامات محیط زیست در پروژه های گازرسانی ، تفاهم نامه اي با دانشكده بهداشت دانشگاه تبريز جهت برگزاري دوره هاي آموزشي در حوزه پيمانكاري منعقد شده است.
 
نظرات شما
captcha refresh