آمار بازدید
امروز:
717
ديروز:
1865
ماه:
54235
سال جاری:
877248
كل:
3763733
تاریخ : چهارشنبه 27 دي 1402
کد 1372

برگزاری دوره آموزشی بهینه سازی مصرف گاز برای رابطین انرژی سپاه عاشورا

رابطین انرژی سپاه عاشورا ضمن حضور در دوره آموزشی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، با الزامات بهینه سازی مصرف گاز طبیعی آشنا شدند.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، رئیس واحد بهینه سازی و کربن درخصوص این خبر گفت: این دوره آموزشی در راستای تفاهم نامه فی مابین با سپاه عاشورا و در راستای آموزش رابطین انرژی واحد سپاه امامت تبریز در حوزه الزامات مصرف بهینه و نکات ضروری در نهادینه سازی فرهنگ مصرف درست از نعمت الهی در جامعه برگزار شده است.
یونس نجفی در این دوره آموزشی با تشریح وضعیت ناترازی تولید و مصرف گاز و اهمیت حفظ سرمایه های ملّی کشور افزود: رابطین انرژی سپاه یکی از مهم ترین بازوان شرکت در امر خطیر اصلاح الگوی نادرست مصرف در جامعه هستند.
وی با اشاره به اقدامات لازم به منظور بهینه سازی مصرف گاز در واحدهای سپاه اظهار داشت: بهسازی موتورخانه های واحدهای سپاه وفق تفاهم نامه منعقده با همیاری رابطین انرژی سپاه، یکی از مهم ترین برنامه های اجرایی سال جاری خواهد بود.
رئیس واحد بهینه سازی و کربن با اشاره به سایر طرح های جاری و آتی واحد با سپاه عاشورا تصریح کرد: طرح تهیه و جایگزینی بخاری های هرمتیک (بخاری های کم مصرف، ایمن و پربازده) با سایر بخاری ها و نیز هوشمند سازی موتورخانه ها جزء طرح های تعاملی شرکت گاز و سپاه عاشورا خواهد بود.
 
نظرات شما
captcha refresh