آمار بازدید
امروز:
1307
ديروز:
1865
ماه:
54825
سال جاری:
877838
كل:
3764323
تاریخ : پنجشنبه 5 بهمن 1402
کد 1374

فرماندار تبریز در بازدید از مرکز راهبری گاز استان آذربایجان شرقی گفت:

گرمای آسایش و رفاه ارمغان همت و تلاش شبانه روزی کارکنان شرکت گاز است

فرماندار تبریز ضمن حضور در مرکز راهبری گاز استان آذربایجان شرقی گفت: گرمای آسایش و رفاه ارمغان همت و تلاش شبانه روزی کارکنان شرکت گاز است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، فرماندار تبریز با اشاره به عملکرد ستودنی شرکت گاز در تأمین پایدار انرژی مصرفی مردم افزود: در سایه تلاش شبانه روزی و همت والای کارکنان این شرکت ، گرمای گاز مایه آرامش و آسایش مردم عزیز شده و دغدغه ای از لحاظ تامین سوخت ندارند.
یونس فاتح با اشاره به اینکه تامین پایدار مصارف گرمایشی مستلزم محدودیت سایر مصارف است، ابزار امیدواری کرد: در سایه اطلاع رسانی و نهادینه سازی فرهنگ مصرف بهینه در جامعه از قطع گاز سایر مصارف که اهمیت بالایی در توسعه اقتصادی دارند، جلوگیری شود.
فاتح بر نهایت تلاش شرکت گاز در حفظ پایداری جریان گاز اشاره و تاکید کرد: لازم است با توجه ویژه محدودیت های اعمالی در مصارف غیرخانگی بررسی شده و واحد‌های مهم و تاثیر گذار در بخش اجتماع و اقتصاد استان در آخرین رده های اعمال محدودیت قرار گیرند.
نادر کمالی، مدیرعامل شرکت گاز استان در این بازدید اظهار داشت: هم اکنون مصرف گاز در استان ۴۱ میلیون مترمکعب بوده و ۶۰ درصد مصارف به بخش خانگی اختصاص دارد.
کمالی توضیح داد: کوچکترین صرفه جویی در مصارف گاز کشور و پایداری انرژی تاثیرگذار است لذا هم استانی های محترم با کاهش یک درجه دمای منازل و مدیریت مصرف و ادای مسئولیت اجتماعی خود در قبال تمامی مردم در اقصی نقاط کشور، همیاری مهم برای توزیع پایدار گاز خواهند بود.
نظرات شما
captcha refresh