آمار بازدید
امروز:
93
ديروز:
1575
ماه:
56930
سال جاری:
878430
كل:
3773383
تاریخ : دوشنبه 16 بهمن 1402
کد 1381

طرح آموزش جامع همیاران گازدر مدارس استان آذربایجان شرقی اجرا شد

طرح جامع آموزش دانش آموزان مدارس استان در قالب جنگ های ایمنی و مصرف بهینه از گاز طبیعی آغاز شده و تداوم دارد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، رئیس روابط عمومی با اعلام این خبر گفت: مهم ترین راهکار اثربخشی آموزش و اطلاع رسانی در جامعه، نهادینه سازی فرهنگ مصرف بهینه و ایمن از گاز  از سنین دانش آموزی است چراکه با شناخت و استمرار در رفتار، زمینه ارتقای فرهنگ خانواده فراهم می شود.
وحید رضازاده آذری افزود: این طرح های آموزشی از طریق گروه های هنری و با اجرای داستانی در فضایی شاد، تلاش دارد مهم ترین نکات ایمنی که سالانه چندین نفر از هم استانی های عزیز علی الخصوص کودکان را به کام مرگ کشانده با زبانی عامیانه به دانش آموزان انتقال دهد.
وی با اشاره به استقبال مدارس استان از این طرح مهم آموزشی اظهار داشت: برگزاری جنگ های ایمنی و مصرف بهینه تا پایان سال تداوم خواهد داشت.
رضازاده در بخش دیگری از سخنان خود به همیاری ویژه آموزش و پرورش استان در نهادینه سازی فرهنگ مصرف بهینه و ایمن از گاز در بین دانش آموزان اشاره و تصریح کرد: وفق تفاهم نامه فی مابین و با همکاری تنگاتنگ روابط عمومی آموزش و پروش اقدامات مهمی در راستای تحقق مفاد این تفاهم نامه اعم از آموزش مربیان، برگزاری جنگ های آموزشی، تدوین کتابچه جامع آموزش در حوزه گاز، اطلاع رسانی از طریق برنامه شاد و... رقم خورده است.
رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان ابراز امیدواری کرد: با همیاری همگانی خانواده های استان ضمن مدیریت مصرف و بکارگیری نکات ایمنی شاهد تداوم پایداری و توزیع ایمن گاز طبیعی در بین مردم عزیز باشیم.
 
نظرات شما
captcha refresh