آمار بازدید
امروز:
1858
ديروز:
2032
ماه:
53137
سال جاری:
878684
كل:
3761143
تاریخ : سه شنبه 17 بهمن 1402
کد 1382

تحقق شعار محرومیت زدایی دولت سیزدهم در بخش گازرسانی استان آذر بایجان شرقی

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی درخصوص اقدامات شرکت در طول دولت سیزدهم گفت: بیشترین سهم محرومیت زدایی در بخش گازرسانی با سیاست های اجرایی دولت سیزدهم تحقق یافته است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، مدیرعامل شرکت با اشاره به رویکردهای ویژه دولت سیزدهم در توسعه عدالت و محرومیت زدایی گفت: این شرکت هم راستای اهداف دولت سیزدهم و با شعار عدالت محوری، گازرسانی به صعب العبورترین روستاهای استان را به رغم عدم صرفه اقتصادی با تخصیص هزینه ها و تجهیزات روز در دستور کار خود قرار داده و در طول 29 ماه خدمت دولت سیزدهم 233 روستای کم جمعیت و دورافتاده با اجرای یک هزار و 313 کیلومتر شبکه گازرسانی در قالب 2 هزار و 490 خانوار  از نعمت گاز طبیعی بهره مند شده است.
نادر کمالی با اشاره به مهم ترین ابلاغیه های اجرایی دولت سیزدهم در محرومیت زدایی، افزود: واگذاری اشتراک رایگان، اجرای لوله کشی رایگان داخل منازل و همچنین نصب بخاری های پربازده کم مصرف و ایمن (هرمتیک) در منازل مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در قالب تفاهم نامه های همکاری مهم ترین اقدامات در توسعه گاز و محرومیت زدایی بوده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به ارتقای شاخص های اقتصادی از طریق توجه ویژه به تأمین گاز بخش های صنعتی استان اشاره و ادامه داد: در طول 29 ماه از خدمت دولت سیزدهم و با تخصیص 187 هزار و 202 مترمکعب گاز به بخش صنعتی، زیرساخت های اقتصادی استان ارتقاء یافته است.
کمالی اظهار داشت: با اجرای مصوبه شورای اقتصاد در استان نزدیک رسانی گاز به 241 واحد صنعتی تحقق یافته و شمار واحدهای صنعتی مشمول این طرح را به 992 واحد افزایش داده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان تصریح کرد: اجرای طرح رایگان اصلاح و بهینه سازی موتور خانه واحدهای خانگی ،تجاری و اداری نیز یکی از مهم ترین برنامه ها در مدیریت مصرف و هزینه های سربار خانواده ها بوده که مصرف 7 هزار و 220  واحد موتور خانه با هزینه بالغ بر 251099 میلیون ریال از محل اعتبارات تخصیص شرکت ملی گاز ایران اجرایی شده است.                                 
نظرات شما
captcha refresh