آمار بازدید
امروز:
62
ديروز:
1866
ماه:
52538
سال جاری:
876989
كل:
3761213
تاریخ : چهارشنبه 25 بهمن 1402
کد 1389

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی خبر داد:

آمادگی شرکت گاز برای اعزام نیروی زبده امدادی و عملیاتی به استان چهارمحال بختیاری

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی ضمن تماس تلفنی با مدیرعامل شرکت گاز استان چهارمحال بختیاری، از آمادگی این شرکت برای اعزام نیروهای زبده امدادی و عملیاتی به استان چهارمحال بختیاری خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، نادر کمالی در این ارتباطات تلفنی با جهان‌بخش سلیمیان مدیرعامل شرکت گاز استان چهارمحال‌وبختیاری ضمن خداقوت به نیروهای امدادی و عملیاتی این شرکت که به صورت شبانه روزی در مدیریت بحران و تأمین پایدار مناطق تحت تاثیر از اقدامات خرابکارانه در خط انتقال سراسری شهرستان بروجن تلاش می کنند، گفت: این شرکت آماده هر گونه همیاری و همکاری با شرکت گاز استان چهارمحال بختیاری است.
نادر کمالی با اشاره به اقدامات این شرکت در همیاری با همکاران و تلاشگران صنعت گاز اظهار داشت: این شرکت در راستای حفظ پایداری شبکه سراسری گاز کشور ضمن اطلاع رسانی های لازم برای همیاری همگانی مشترکین محترم خانگی در گذر از مسئله ایجاد شده، نسبت به اعمال محدودیت در بخش های، اداری و صنعتی اقدام کرده است.
لازم به ذکر است در اثر اقدام خرابکارانه، انفجاری در خط لوله گاز سراسری اتفاق افتاده که در کمترین زمان ممکن تلاشگران شرکت گاز نسبت به مهار آتش سوزی و عملیات بازسازی خط لوله اقدام کرده اند که این مدیریت در اسرع وقت با تعمیر و بازگرداندن خط لوله به مدار سرویس به پایان خواهد رسید.
 
نظرات شما
captcha refresh