آمار بازدید
امروز:
165
ديروز:
1866
ماه:
52641
سال جاری:
877092
كل:
3761316
تاریخ : پنجشنبه 26 بهمن 1402
کد 1390

استاندار آذربایجان شرقی در بازدید از مرکز راهبری و کنترل گاز استان گفت:

در پس پایداری توزیع گاز، تلاشی شبانه روزی نهفته است

استاندار آذربایجان شرقی امروز با حضور در مرکز راهبری و کنترل گاز ضمن اطلاع از نحوه توزیع گاز در استان گفت: در پس پایداری توزیع گاز، تلاشی شبانه روزی نهفته است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، رحمتی ضمن خداقوت به کارکنان ساعی و تلاشگر شرکت گاز افزود: در سایه مدیریت مطلوب مصارف گاز علی رغم سرمای زمستان، گرما گاز در منازل هم استانی های عزیز دایر بوده است.
وی اظهار داشت: هم اکنون شهرها و محروم ترین روستاهای استان به مدد الهی و نظام مقدس جمهوری اسلامی از نعمت گاز طبیعی بهره مند بوده و از رفاه و گرمای این انرژی بهره مند هستند.
نادر کمالی، مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت گازرسانی تصریح کرد: امروز با افتخار در سایه تلاش های صادقانه کارکنان و اقدام بر اساس برنامه های پیش بینی شده شاهد تحقق تمامی تعهدات تعیین شده در حوزه گاز استان هستیم.
وی ادامه داد : تمامی شهرها و ۹۸.۹۹ درصد خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره مند بوده و به زودی شاهد اتمام گازرسانی در روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان نیز خواهیم بود.
مدیرعامل شرکت گاز خاطرنشان کرد: کارکنان شرکت گاز برای تامین گرمایش خانه ها نهایت تلاش را دارند و این تلاش با همیاری مردم در مصرف بهینه به گرمای همدلی در حفظ سرمایه های ملی مبدل خواهد شد.
نظرات شما
captcha refresh