آمار بازدید
امروز:
165
ديروز:
1866
ماه:
52641
سال جاری:
877092
كل:
3761316
تاریخ : جمعه 27 بهمن 1402
کد 1391

آیین مشترک تجلیل از جانبازان و فرزندان شاهد شرکت گاز استان آذربایجان شرقی و کرمان برگزار شد

در اقدامی مشترک، مقام ایثارگران و فرزندان شاهد شرکت گاز استان آذربایجان شرقی و کرمان در محل حسینیه بیت الزهرا که به دست شهید حاج قاسم سلیمانی بنا شده است، به میزبانی شایسته کرمان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، سلیمانی مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان ضمن خیر مقدم و تقدیر از حضور معنوی ایثارگران، جانبازان و فرزندان شاهد دو شرکت گاز در استان های آذربایجان شرقی و کرمان گفت: این حضور معنوی، امروز را به یک روز فراموش نشدنی مبدل ساخته که یاد و خاطره و بازگویی جانفشانی های  شهید قاسم سلیمانی در حفظ کیان میهن اسلامی زینت بخش این آیین است.
سلیمانی ضمن اشاره به غیرت ترک زبانان و آذری ها و حضور پرشور در صحنه های انقلاب اظهار داشت: آشنایی با اهداف و تاسی از دلیرمردانی نظیر حاج قاسم سلیمانی نتایج درخشنده ای چون میهن دوستی، عزت و آزادی خواهی خواهد داشت.
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان با اشاره به حرکات خرابکارانه اخیر که با هدف شوم ایجاد خلل در توزیع پایدار گاز اجرا شده بود، تصریح کرد: مدیریت و کارکنان شرکت گاز استان آذربایجان شرقی با بهره گیری از الگوی رفتاری و مکتب ماندگار شهید سلیمانی، شبانه روزی در حفظ پایداری شبکه توزیع گاز در سردترین مناطق کشور تلاش کردند و امکان حضور در مراسم برای مدیرعامل و برخی از نیروهای عملیاتی و امدادی ایثارگر  استان آذربایجان شرقی در این آیین گرامیداشت میسر نشد.
طاهر اقدم، عضو هیات مدیره و رییس امور حقوقی و پیمان های شرکت گاز استان آذربایجان شرقی ضمن تقدیر از میزبانی شایسته استان کرمان از یادگاران جنگ تحمیلی ابراز امیدواری کرد: برگزاری چنین آیین و یادواره هایی زمینه تجدید پیمان با آرمان های مقدس نظام اسلامی را فراهم سازد.
لازم به ذکر است قرائت دل نوشته نوه شهید حسینی از شهدای عزیز استان کرمان و بیان خاطرات شهید قاسم سلیمانی از لسان  یار و همرزمش، صدفی از برنامه های این آیین بوده است.
نظرات شما
captcha refresh