آمار بازدید
امروز:
1052
ديروز:
1075
ماه:
51393
سال جاری:
876719
كل:
3758305
تاریخ : سه شنبه 22 اسفند 1402
کد 1397

برگزاری همایش روحانیون با محوریت مسائل فرهنگی در شرکت گاز استان آذربایجان شرقی

شرکت گاز استان آذربایجان شرقی میزبان گردهمایی روحانیون فعال استان با رویکرد بررسی عملکرد اجرایی و تبیین برنامه های فرهنگی در آستانه سال جدید شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، نادر کمالی در جمع فرهیختگان و فعالان فرهنگی روحانی در استان گفت: این همایش پربار، برابر تصمیمات شورای فرهنگی شرکت و در راستای بهره مندی از رویکردهای نوین روحانیون فعال در عرصه فرهنگی استان و به منظورتحقق جهاد تبیین و تعمیق فرهنگ ناب اسلامی در بین کارکنان و خانواده بزرگ شرکت گاز برگزار شده است.
نادر کمالی در این همایش با اشاره به اهمیت عملکرد روحانیون در اعتلای فرهنگی جامعه افزود: نقش علما و روحانیت در فرهنگ سازی و رشد و اعتلای مبانی دینی و اخلاقی جامعه بسیار مهم و بی بدیل بوده و همراهی روحانیون در نهادینه سازی فرهنگ مصرف بهینه از نعمات الهی علی الخصوص گاز طبیعی که محور توسعه پایدار است، زمینه ساز رفع بلای اسراف و هدر رفت سرمایه ملی خواهد بود.
لازم به ذکر است بحث و هم اندیشی فرایند ها و رویکردها، و ارایه راهکارهای اجرایی، تقدیر از نمازگزاران برتر و فعالان عرصه فرهنگی بخشی از برنامه های اجرایی در این همایش بوده است.
 
نظرات شما
captcha refresh