آمار بازدید
امروز:
1811
ديروز:
1866
ماه:
54287
سال جاری:
878738
كل:
3762962
تاریخ : سه شنبه 21 فروردين 1403
کد 1402

مصرف گاز مشترکین آذربایجان شرقی در سال قبل ، 43 میلیون متر مکعب کاهش داشته است

بر اساس اطلاعات مصارف گاز در سال 1402 و مقایسه با سال قبل، میزان گاز توزیعی در استان آذربایجان شرقی 43 میلیون متر مکعب کاهش داشته است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، مدیرعامل این شرکت در این خصوص گفت: علی رغم افزایش تعداد مشترکین علی الخصوص بخش های خانگی، در سایه همراهی و همیاری همگانی شاهد کاهش مصرف گاز بوده ایم.
نادر کمالی اظهار داشت: هم اکنون یک میلیون و 802 هزار و 982 مشترک استان از گاز طبیعی بهره مند بوده و با تلاش و مدیریت شبانه روزی کارکنان امدادی و عملیاتی شاهد هیچ بحرانی در حوزه گاز و افت یا قطع جریان انرژی نبوده ایم.
وی ضمن ارج نهادن به تلاش همکاران در حفظ پایداری گاز مشترکین افزود: زمان بهره مندی مشترکین از آسایش و گرمای گاز در شب های زمستان، همکاران عملیاتی این شرکت در سردترین ساعت های شب با حضور در ایستگاه های گازرسانی بحران ها را مدیریت و پایداری گاز را حفظ کرده اند.
کمالی ادامه داد: تجهیزات بروز و مانتیورینگ و رصد مداوم ایستگاه های گازرسانی از طریق سامانه های نرم افزاری و استقرار اطلاعات مکانی مشترکین از طریق سامانه GIS از دیگر مزیت های شرکت در حفظ پایداری گاز طبیعی بوده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان با اشاره به اینکه در سال گذشته 5,100 میلیون مترمکعب گاز به بخش خانگی و نیازهای گرمایشی اختصاص داشته که 20 میلیون متر مکعب کاهش داشته است، تصریح کرد: کماکان موضوع مصرف بهینه از نعمت‌های الهی علی‌الخصوص گاز طبیعی که جزء منابع تجدیدناپذیر است، از اولویت‌های شرکت در بحث فرهنگ‌سازی و مسئولیت‌های اجتماعی بوده و ضرورت دارد در تمامی حوزه‌های انرژی آب و برق و گاز اصل صرفه‌جویی رعایت شده و شاهد حفظ منابع ملی کشور و نهادینه‌سازی الگوی مصرف در خانواده‌ها باشیم.
 
نظرات شما
captcha refresh