آمار بازدید
امروز:
74
ديروز:
1865
ماه:
53592
سال جاری:
876605
كل:
3763090
تاریخ : شنبه 25 فروردين 1403
کد 1403

نشست تبیین اهداف شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در سال ۱۴۰۳

ثمره خدمت صادقانه با اتمام گازرسانی به بار می نشیند

در نشست صمیمی مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان با کارکنان شرکت که به مناسبت تبیین اهداف سال ۱۴۰۳ برگزار شد، با تبریک عید سعید فطر و قبولی طاعات و عبادات خانواده بزرگ شرکت گفت: ثمره خدمت صادقانه با اتمام گازرسانی به بار می نشیند.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، نادر کمالی در این نشست صمیمی با بخش بندی سخنان خود در سه حوزه اهداف، عملکرد و انتظارات سازمانی گفت: سال گذشته از لحاظ کمی در اجرای شاخص های گازرسانی اعم از شبکه، اشتراک پذیری، نصب انشعاب و تامین گاز بخش صنعتی با جذب ۱۰۰ درصد بودجه های جاری و سرمایه ای، بیش از تعهدات، عملکرد داشته ایم که این امر در سایه تلاش جمعی کارکنان محقق شده است.
وی پایداری شبکه گازرسانی در زمستان سرد سال گذشته را از دستاوردهای مهم شرکت در خدمت رسانی صادقانه دانست و افزود: علی رغم کارشکنی خصمانه دشمن در خطوط سراسری گاز کشور و خسارت در خط های انتقال با همیاری و تلاش از بروز قطعی یا افت فشار علی الخصوص در شمال غرب کشور که از سردترین مناطق بوده جلوگیری شد.
کمالی با اشاره به اهداف سال ۱۴۰۳ تصریح کرد: امسال اجرای مصادیق حقوق شهروندی و جلب رضایت ارباب رجوع و ذی نفعان مورد انتظار و پیگیری بوده و امید است با ارتباطات موثر و سعه صدر در ارتقای برند سازمانی تلاش کنیم.
مدیرعامل شرکت گاز استان با تاکید بر گذر از مرحله رشد به مرحله توسعه خدمات گازرسانی اظهار داشت: امسال با کنترل و پیگیری ویژه پروژه های گازرسانی در ۷۲ روستای استان، شاهد تحقق خدمات ۳۵ ساله شرکت و اتمام تعهدات شرکت در گازرسانی به روستاهای بالای ۲۰ خانوار خواهیم بود.
پخش کلیپ بازنشستگان شرکت در سال ۱۴۰۳، برگزاری مسابقه به مناسبت اتمام گازرسانی در استان از برنامه های این دیدار و نشست صمیمی بوده است.
لازم به ذکر است در این نشست صمیمی با ذکر فاتحه ای یاد و خاطره همکار تازه در گذشته شرکت گاز استان، وحید هاشمی گرامی داشته شد.
نظرات شما
captcha refresh