آمار بازدید
امروز:
118
ديروز:
1865
ماه:
53636
سال جاری:
876649
كل:
3763134
تاریخ : چهارشنبه 29 فروردين 1403
کد 1407

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی بر اساس عملکرد سال 1402 بیان داشت:

اختصاص بیشترین میزان گاز به بخش نیروگاهی به نسبت سال های گذشته

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، گفت: بر اساس آمار و گزارش مصرف گاز در سال 1402، بخش نیروگاهی به نسبت 3 سال اخیر، بیشترین حجم گاز مصرفی را به خود اختصاص داده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، نادر کمالی افزود: با توجه به تعهد شرکت گاز برای تأمین گاز نیروگاه ها برای 8 ماه از سال، علی ایحال در سال گذشته به فراخور نیاز نسبت به تأمین و حذف محدودیت های مصرف اقدام شده است.
وی اظهار داشت: نیروگاه های استان در سال گذشته مصرف معادل 2 میلیارد و 85 میلیون مترمکعب  گاز طبیعی را به خود اختصاص داده اند که این رقم به نسبت 3 سال گذشته بیش از 99 میلیون مترمکعب افزایش داشته است.
کمالی تصریح کرد: این شرکت در راستای تأمین پایدار جریان برق مشترکین نیز همیاری لازم را داشته و در توزیع پایدار گاز مصرفی نیروگاه ها اقدام خواهد کرد.
وی ادامه داد:در سايه صرفه­جويي در بخش­هاي مختلف خانگي و گرمايش محيطي ادارات و اماكن و محل­هاي عمومي، همكاري بیشتر واحد­هاي صنعتي و توليدي استان و نيز افزايش توليد گاز در بخش­هاي بالا دستي، زمینه افزايش سهم گاز تحويل شده به بخش­هاي مولدي چون نيروگاهها و كارخانه­ هاي فولاد و پالايشگاه و پتروشيمي فراهم شده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان تصریح کرد: برگزاری 72 جلسه مدیریت مصرف گاز، برنامه ­هاي تبليغاتي و فرهنگي بيشتر ،کنترل دقیق مصـارف، فشارهـا و محدودیـت ها توسط مرکز مکانیـزه دیسپچینگ گاز استـان به صورت 24 ساعته،حضور همكاران عملياتي در سردترين ساعت هاي شب و روز در ايستگاه­هاي گازرساني، بازديد اوليه از مخازن سوخت دوم واحد­هاي مصرف­ كننده و صورتجلسه استفاده از سوخت جایگزین در هر بار تغيير سوخت،بررسی دقيق مصارف بخش­هاي مختلف و اعمال محدوديت ­هاي مؤثر با توجه به ميزان مصرف،توجه ويژه و پايش مصارف لحظه­ اي و روزانه استان و ارتقاي دقت و صحت اطلاعات مصارف مختلف گاز استان و تجهيز واحد­هاي پايش دماي محيطي و افزايش كيفيت بازرسي ها و... از جمله اقدامات شرکت در مدیریت مصارف، جلوگیری از افت فشار گاز مشترکین خانگی و کاهش محدودیت مصارف بخش های زیرساختی استان بوده است.
 
نظرات شما
captcha refresh