آمار بازدید
امروز:
517
ديروز:
2669
ماه:
56583
سال جاری:
878298
كل:
3770478
تاریخ : شنبه 1 ارديبهشت 1403
کد 1409

امسال در راستای مسؤولیت های اجتماعی انجام می شود:

تخصیص 3 هزار بخاری هرمتیک به مشترکین تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی

رئیس بهینه سازی مصرف انرژی و کربن شرکت گاز استان آذربایجان شرقی گفت: امسال در راستای تحقق مسؤولیت های اجتماعی شرکت، 3 هزار دستگاه بخاری گازی پربازده کم مصرف (هرمتیک) به مشترکین گاز تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی تخصیص می یابد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، یونس نجفی در این خصوص توضیح داد: بر اساس برنامه زمان بندی شده، این بخاری های کم مصرف با اولویت برای مصارف مشترکین خانگی تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و مدارس و مراکز بهداشتی به صورت رایگان نصب خواهد شد.
وی با اشاره به مزیت های بخاری های هرمتیک ادامه داد: راندمان بالای این بخاری ها منجر به  کاهش 50 درصدی مصرف گاز مشترکین شده، همچنین به دلیل ایمنی قابل توجه بخاری های هرمتیک زمینه کاهش چشمگیر حوادث ناگوار نیز فراهم خواهد شد.
رئیس بهینه سازی مصرف انرژی و کربن شرکت گاز تصریح کرد: این بخاری ها تا 6 ماهه نخست سال جاری و قبل از شروع فصل سرما نصب و راه اندازی خواهد شد.
لازم به ذکر است در راستای تحقق اهداف تفاهم نامه منعقده با کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی در تخصیص بخاری های هرمتیک، جلسات توجیهی و آموزشی با حضور نمایندگان این سازمان ها و پیمانکار مجری و ناظران پروژه برای نصب به موقع و بهبود روند واگذاری بخاری ها به مشمولین در شرکت گاز استان برگزار شد.
 
نظرات شما
captcha refresh