آمار بازدید
امروز:
247
ديروز:
1620
ماه:
63908
سال جاری:
873280
كل:
3800427
تاریخ : دوشنبه 10 ارديبهشت 1403
کد 1415

عقد 192 قرارداد اجرایی در شرکت گاز استان آذربایجان شرقی

رئیس امور پیمان های شرکت گاز استان آذربایجان شرقی گفت: در سال گذشته با برگزاری 54 جلسه کمیسیون مناقصات و صدور 125 اعلان عمومی، نسبت به عقد 192 قرارداد در شرکت گاز استان اقدام شده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، غلامرضا نصیری با اشاره به اهمیت و مزایای بکارگیری سامانه ستاد در شرکت افزود: این سامانه با شفاف سازی روند اجرای قراردادها زمینه حمایت از تولید داخلی، ایجاد شرایط یکسان برای پیمانکاران، کاهش هزینه و افزایش بهره وری و نظارت بیشتر را فراهم می سازد.
وی ادامه داد: در سال گذشته همانند سنوات قبل تمامی مناقصات و مزایده های شرکت گاز در بستر سامانه ستاد ثبت و نظارت شده است.
نصیری با اشاره به نظارت صریح و شفاف حاکم بر امور پیمان ها اظهار داشت: علاوه بر ثبت و درج  کلیه قراردادها در سامانه ستاد، در راستای شفاف سازی های لازم به صورت موازی اطلاعات در پایگاه ملی اطلاع رسانی مناقصات و سامانه  های داخلی شرکت گاز استان و همچنین در پایگاه قراردادها ثبت و درج می شود.
رئیس امور پیمان ها تصریح کرد: برگزاری جلسات هم اندیشی با پیمانکاران، بهره گیری از مشارکت و پیشنهادات پیمانکاران، فرآیند نظرسنجی سالانه، اطلاع رسانی صریح و شفاف، ارتقای کانال های ارتباطی و اطلاع رسانی در فضای مجازی، شفاف سازی قراردادها، بازنگری در پیمان ها و....  از جمله اقدامات اجرایی در حوزه ارتباطی با پیمانکاران شرکت بوده است.
 
نظرات شما
captcha refresh