آمار بازدید
امروز:
61
ديروز:
1826
ماه:
48155
سال جاری:
860533
كل:
4059748
تاریخ : يکشنبه 17 تير 1403
کد 1451

نشت یابی 8 هزار کیلومتر شبکه توزیع گاز در استان آذربایجان شرقی

در سه ماهه نخست سال جاری حدود 8 هزار كيلومتر شبکه توزیع گاز در استان آذربایجان شرقی نشت یابی شده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، رئیس بازرسی فنی شرکت در این خصوص گفت: نشت یابی دوره ای یکی از مهم ترین اقدامات کنترلی در نگهداشت تأسيسات و همچنين حفظ ضريب ايمني شبكه هاي گازرسانی و جلوگیری از هدررفت سرمایه ملّی است که به صورت مدون  بر اساس  استاندارد شرکت ملی گاز و تجهیزات پیشرفته توسط این شرکت  انجام می شود.
حسن همراهی افزود: كنترل كيفيت اجراي پروژه ها اعم از رعایت استانداردهای ایمنی، تجهیزات مورد استفاده و کارکرد صحیح آن یکی دیگر از اقدامات اجرایی در حفظ ایمنی و نگهداشت شبکه توزیع گاز بوده که در همین راستا در سه ماهه نخست سال جاری، با بازدید از 23 پروژه گازرسانی،  تطابق روند اجرا با استانداردهاي شركت ملّي گاز ایران بررسی و مجوزهای لازم صادر شده است.
وی ادامه داد: امسال ضخامت سنجي و كنترل ابزار دقيق ايستگاه ها و تاسيسات گازرسانی جهت  حصول اطمينان از صحت عملكرد ایستگاه ها به تعداد 167 مورد اجرایی شده است.
رئیس بازرسی فنی شرکت گاز با اشاره به اینکه برنامه های مدون برای شناسایی و رفع نشتی ها تدوین شده، تصریح کرد: تحقق این اهداف می تواند زمینه ساز ارائه خدمات ایمن و جلوگیری از هدررفت منابع انرژی و حفظ محیط زیست شود.
 
نظرات شما
captcha refresh