روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی به ادعای رفتار نادرست مامور گاز و قطع گاز بدون اخطار قبلی جوابیه صادر کرد:
♦️جوابیه روابط عمومی شرکت گاز استان
روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی با صدور جوابیه ای درخصوص درج خبری مبنی بر برخورد ناشایست مامور گاز با مشترک و قطع گاز بدون تعیین مهلت برای استحضار مشترکین محترم از الزامات و مقررات قانونی اعلام می دارد:
با توجه به اینکه تامین بخشی ازمنابع مالی شرکت برای اجرای پروژه های گازرسانی بهویژه در بخش روستاها ومناطق محروم از محل دریافت وجوه گاز بهای مشترکین بوده و مطابق مقررات موضوعه، قطع جریان گاز، آخرین اقدام قانونی شرکت در برخورد با مشترکین بد حساب می باشد که این امر نیز در صورت عدم توجه به اخطاریه های مکرر شرکت گاز عملی می گردد، در همین راستا جریان گاز مشترک مورد نظر پس از عدم پرداخت ۵ دوره بدهی به مبلغ ۱۴۴۹۳۰۰۰ ریال و پس از صدور چندین اخطاریه قطع شده و اقدامات مامور وصول در واقع عمل به وظایف و تکالیف قانونی خود بوده است، علی ایحال در خصوص این مدعا مبنی بر رفتار نادرست مامور،بدیهی است هر گونه گزارش تخلف در صورت اثبات، قابل پیگیری و اقدام قانونی از سوی شرکت گاز بوده، لذا ضمن اعلام شماره تماس ۰۴۱۳۴۴۹۶۴۴۱ به عنوان مرجع رسیدگی به شکایات مردمی و درخواست گزارش هرگونه مورد نارضایتی برای بررسی دقیق موضوع اطلاع رسانی گردد.