آمار بازدید
امروز:
161
ديروز:
2384
ماه:
58573
سال جاری:
877521
كل:
3781303
تاریخ : سه شنبه 22 خرداد 1397
کد 25

نشست مشترک هیئت رئیسه خانه مطبوعات و شرکت گاز استان آذربایجان شرقی

نشست مشترک هیئت رئیسه خانه مطبوعات استان و شرکت گاز استان آذربایجان شرقی با رویکرد ارتقای تعاملات سازنده برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، مدیرعامل شرکت در این دیدار صمیمی ، اصحاب رسانه را بازوان مستحکم شرکت گاز استان در اطلاع رسانی، فرهنگ سازی مصرف بهینه و ایمن از گاز طبیعی و حفظ جان هم استانی های عزیز معرفی نمود و گفت: گاز طبیعی بدلیل ماهیت خطرآفرینی و بعد فاجعه بار حوادث مربوطه، همواره در صدر رخدادهای جامعه قرار داشته و هر اقدامی حتی اگر منجر به نجات جان یک همشهری نیز شود ارزشمند خواهد بود.

سیدرضا رهنمای توحیدی در ادامه به تشریح عملکرد شرکت در حوزه گازرسانی شهری و روستایی پرداخت و افزود: هم اکنون 93 درصد خانوار روستایی و 100 درصد خانوار شهری بهره مند از گاز طبیعی می باشند که در آینده نزدیک و با اتصال روستاهای در دست اجرا به مدار مصرف گاز طبیعی، این رقم بهره مندی روستاها به 97 درصد افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به بیانات ریاست محترم جمهوری در سفر اخیر استانی درخصوص عملکرد مطلوب گازرسانی در خطه آذربایجان شرقی تصریح کرد: بنا به بیانات ریاست محترم جمهوری "در کجای دنیا (حتی امریکا و اروپا) این تعداد گازرسانی به روستاها و شهرها را داشته ایم؟ "

توحیدی با اشاره به این عملکرد قابل قبول اعلام کرد: حتی مرزی ترین نقاط استان که به کوهستانی و صعب العبورترین مسیرها معروف هستند، نیز از نعمت گاز طبیعی بهره مند گردیده اند.

در ادامه این نشست فلاح، رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات استان به عملکرد مطلوب شرکت گاز در حوزه اطلاع رسانی و شفاف سازی عملکرد اشاره نمود و اظهار داشت: هدف از این دیدار انتقال ایده های نو و به روز در ارتقای تعاملات سازنده و انعقاد تفاهم نامه های همکاری در حوزه مسئولیت های اجتماعی اعم از برگزاری جشنواره مطبوعات استانی با محوریت شمال غربی، نمایشگاه های کتاب، دوره های آموزش خبرنگار انرژی، مسابقات ورزشی و ... می باشد.

لازم به ذکر است در این نشست مشترک  فتح اله زاده، رئیس روابط عمومی شرکت با بیان دیدگاه ها و انتظارات متقابل شرکت و اصحاب رسانه گفت: مهمترین هدف از تعاملات سازنده با اصحاب رسانه به عنوان یکی از ارکان اصلی اطلاع رسانی در جامعه، بکارگیری افکار و ایده های نو در بحث فرهنگ سازی مصرف بهینه و ایمن از گاز طبیعی در بین مشترکین می باشد.

 

نظرات شما
captcha refresh