آمار بازدید
امروز:
118
ديروز:
1778
ماه:
61035
سال جاری:
872833
كل:
3805976
تاریخ : يکشنبه 31 تير 1397
کد 54

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی:

تاکنون7729 واحد صنعتی به مدار مصرف گاز طبیعی متصل شده اند

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی گفت: تاکنون 7729 واحد صنعتی جزء و عمده استان به مدار مصرف گاز طبیعی متصل شده اند.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، سیدرضا رهنمای توحیدی با اشاره به رویکرد ویژه شرکت در گازرسانی به بخش های صنعتی افزود: تأمین گاز71 واحد صنعتی در سالجاری و  افزایش58 درصدی این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ،  حاکی از اهتمام هر چه بیشتر شرکت گاز استان در بهره مندی بخش های صنعتی و تولیدی است.
وی تصریح کرد: تأمین گاز بخش های صنعتی و تولیدی مهمترین اقدام شرکت در تحقق شعار سال و حمایت از تولید کالای ایرانی از طریق ایجاد ارزش افزوده می باشد.
سید رضا رهنمای توحیدی اظهار داشت: با بهره برداری از پروژه های گازرسانی به صنایع در سالجاری  بیش از 10199 متر مکعب بر ساعت گاز طبیعی جایگزین سوخت های مایع و سایر فرآورده های میان تقطیر گردیده است.
وی با اعلام اینکه 44 شهرک ومحور صنعتی تاکنون گازدار گردیده، افزود: در راستای اجرای مصوبه شورای اقتصاد، با نزدیک رسانی و اجرای خطوط گازرسانی، برحورداری واحدهای صنعتی از گاز طبیعی بسیار آسان و ارزان گردیده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان با اشاره به رسالت این شرکت در امر گازرسانی و ارائه خدمات به بخشهای مختلف در سطح استان اعم از خانگی، تجاری و صنعتی، اظهار داشت:تأمین گاز طبیعی صنایع و واحدهای تولیدی در اولویت گازرسانی  قرار دارد.
 
نظرات شما
captcha refresh