آمار بازدید
امروز:
1023
ديروز:
1168
ماه:
33866
سال جاری:
876306
كل:
3707935
تاریخ : دوشنبه 10 شهريور 1399
کد 546

همزمان با هفته دولت، 5 روستای شهرستان هریس به بهره برداری رسید

به مناسبت هفته دولت، پروژه گازرسانی به 5 روستای شهرستان هریس افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، در آیین این افتتاح که با حضور نماینده مردم شهرستان های اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی و سایر مسؤولین استانی و شهرستانی برگزار شد، رئیس اداره گاز شهرستان به تشریح پروژه اجرایی پرداخت و گفت: گازرسانی به 5 روستای هریس با اعتباری بالغ بر 27 میلیارد ریال و تحت پوشش قرار دادن حدود 200 خانوار روستایی به اتمام رسید.

حسن رنجبر با اشاره به پروژه های در دست اجرای این اداره افزود: هم اکنون گازرسانی به 3 روستا  و کوره های آجر پزی این شهرستان در محور جاده قدیم تبریز – خواجه در حال اجرا می باشد.

وی تصریح کرد: درصد بهره مندی گاز در بین خانوارهای شهری و روستایی شهرستان در حال حاضر 99 درصد می باشد که  با اتمام پروژه های فعال، به زودی شهرستان هریس با تعداد بیش از 21  هزار  خانوار شهری و روستایی بهره مند از گاز در شش شهر تابعه و 92 روستای تحت پوشش، به شهرستان سبز استان مبدل خواهد شد.

رئیس اداره گاز شهرستان هریس خاطر نشان کرد: علاوه بر بخش خانگی، شرکت گاز در بخش های صنعتی شهرستان هریس نیز عملکرد قابل قبولی ارائه نموده بطوریکه هم اکنون حدود 60 واحد صنعتی و تولیدی عمده و متوسط و 7 جایگاه CNG به مدار مصرف گاز متصل گردیده است. 

نظرات شما
captcha refresh