آمار بازدید
امروز:
68
ديروز:
1778
ماه:
60985
سال جاری:
872783
كل:
3805926
تاریخ : يکشنبه 31 تير 1397
کد 55

بزرگداشت فریضه عفاف و حجاب در شرکت گاز استان آذربایجان شرقی

مراسم بزرگداشت فریضه عفاف و حجاب به همت روابط عمومی و کمیته عفاف و حجاب شرکت گاز استان و با حضور اعضای شورای فرهنگی و کارکنان اناث برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی،در این مراسم ذوالقدری، دبیر کمیته عفاف و حجاب شرکت ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این کمیته گفت: اقدامات اجرایی در حوزه عفاف و حجاب شرکت بر اساس دستورالعمل 10 گانه ارجاعی از وزارت کشور تنظیم گردیده و مطابق مصوبات مربوطه و تحت مجموعه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی به فعالیت های خود تداوم می دهد.

وی ادامه داد: تدوین منشور عفاف و حجاب در شرکت گاز استان، برگزاری مسابقه عکاسی با موضوع عفاف و حجاب، برگزاری مسابقه روز عفاف و حجاب، توزیع کتب منتخب، اطلاع رسانی مصادیق عفاف و حجاب از طریق صفحه نخست اتوماسیون اداری برای کاربران و .... از جمله اقدامات کمیته در راستای ارتقای فریضه عفاف و حجاب در شرکت بوده است.

لازم به ذکر است در تدوام این مراسم، ضمن گفت و شنود صمیمی کارکنان اناث و استاد دانشگاه مدعو، مطالبی درخصوص من ارزشمند، ریشه یابی معضلات و بیان راهکارهای رفع چالش ایراد گردید.

ضمناً در حاشیه این مراسم از بانوان محجبه و نمونه در حوزه رفتار و عفاف و حجاب با اهدای لوح و هدایایی به رسم یادبود، تقدیر بعمل آمد .

نظرات شما
captcha refresh