آمار بازدید
امروز:
51
ديروز:
1778
ماه:
60968
سال جاری:
872766
كل:
3805909
تاریخ : چهارشنبه 17 مرداد 1397
کد 66

پیام تبریک مدیر عامل شرکت گاز استان به مناسبت روز خبرنگار

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی به مناسبت فرا رسیدن ۱۷ مرداد، روز خبرنگار را به اصحاب رسانه، مطبوعات و خبرنگاران تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی ، مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی  فرا رسیدن ۱۷ مرداد، روز خبرنگار را به اصحاب رسانه، مطبوعات و خبرنگاران تبریک گفت.
  متن پیام به شرح زیر است :
 ۱۷ مرداد بهانه‌ای است تا از یک سال زحمت و تلاش بی‌وقفه و بدون چشمداشت اهالی رسانه و خبر تقدیر  شود،خبرنگارانی که پیشرفت و تحول در همه حوزه ها مرهون تلاش و پیگیری مجدانه آنهاست.

 
بدون تردید نقش و جایگاه خبرنگاران در بیان واقعیات و به تصویر کشیدن رویدادهای کشور در همه ادوار از اهمیت و تأثیر بسیار بالایی در آگاه‌ سازی مردم برخوردار بوده و چه بسا سرمنشا اتفاقات بزرگ و تحول آفرین قرار گرفته است.
 
بی‌شک رشد و ارتقای سطح اطلاعات جامعه مرهون خدمات سریع و دقیق این عزیزان است و ما نیز همواره از این ظرفیت در راستای تحقق اهداف عالیه بهره برده‌ایم.
 
اینجانب ضمن تبریک روز خبرنگار به همه خبرنگاران، اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات  استان که با قلم و بیان صریح و صادقانه در طول سال با تلاش فراوان نسبت به اطلاع رساني وگزارش  فعاليتها ي شرکت گاز استان وهمچنين فرهنگ سازي مصرف بهينه وايمن از گاز اقدام نموده اند تشکر نموده ، سلامتی و توفیق روزافزون  این عزیزان را از خداوند متعال خواهانم.
نظرات شما
captcha refresh